۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱

آمار فوق‌العاده الماس سیاه استقلال در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال شب گذشته موفق شد صنعت نفت آبادان را با تک گل امیرحسین حسین زاده شکست دهد و پیش از دربی فاصله خود را با پرسپولیس در عدد ۶ نگه دارد. در این بازی حملات استقلال برای گلزنی بی نتیجه بود و موقعی...

نقل و انتقالات استقلال / بمب نقل و انتقالات استقلال در فرانسه منفجر شد/ حرکت هوشمندانه فرهاد برای پیروزی استقلال / استقلالی ها و پرسپولیسی ها به دنبال جذب در تیم های خارجی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال شب گذشته موفق شد صنعت نفت آبادان را با تک گل امیرحسین حسین زاده شکست دهد و پیش از دربی فاصله خود را با پرسپولیس در عدد ۶ نگه دارد.

در این بازی حملات استقلال برای گلزنی بی نتیجه بود و موقعیت هایی که شاگردان مجیدی به روی دروازه گروسیان خلق کردند، راهی به درون دروازه آبادانی ها پیدا نکرد تا اینکه ارسال دیدنی بازیکن فرانسوی، گره بازی را باز کرد.

یک و دو و همکاری خوب سلمانی و یامگا از سمت چپ، با ارسال این بازیکن به روی دروازه همراه بود که امیرحسین حسین زاده وینگر جوان آبی ها با وجود قد کوتاهش، به آسمان پرید و با ضربه سری دیدنی و بالاتر از امید خالدی، توپ را به تور دروازه گروسیان چسباند تا استقلال با یک گل برتری به رختکن برود.

یامگا با پاس گل به موقعی که داد، تعداد پاس گل هایش در این فصل را به عدد ۳ رساند. وینگر فرانسوی استقلال که پیش از این در دیدار برابر شهرخودرو برای رودی ژستد و در مصاف با نفت مسجدسلیمان باز هم به حسین زاده پاس گل داده بود، یک مرتبه دیگر روی گل های استقلال اثرگذار بود.

بهترین گلزن استقلال در این فصل که تاکنون ۱۰ بار برای تیمش گلزنی کرده، با ۳ پاس گلی که داده است، روی ۱۳ گل تیمش تأثیر مستقیم داشته است تا بدین شکل به موثرترین بازیکن تیم مجیدی در لیگ بیست و یکم تبدیل شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار