۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸

آمار خیره‌کننده رقیب پرسپولیس/ بی‌شکست در بازی‌های بزرگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شاید خیلی‌ها کار پرسپولیس را برای قهرمانی ساده بدانند و روی کاغذ پیکان از پیش بازنده باشد اما شاگردان مهدی تارتار در ۹ هفته اخیر لیگ برتر شکست نخوردند. پیکانی‌ها در هفته‌های اخیر برای رسیدن به رتب...

آمار خیره‌کننده رقیب پرسپولیس/ بی‌شکست در بازی‌های بزرگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شاید خیلی‌ها کار پرسپولیس را برای قهرمانی ساده بدانند و روی کاغذ پیکان از پیش بازنده باشد اما شاگردان مهدی تارتار در ۹ هفته اخیر لیگ برتر شکست نخوردند.

پیکانی‌ها در هفته‌های اخیر برای رسیدن به رتبه چهارم لیگ برتر تلاش می‌کردند تا شاید از این طریق راهی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا پیدا کنند اما در نهایت این اتفاق رقم نخورد و امکان رسیدن به رتبه چهارم وجود ندارد. همین موضوع انگیزه پیکانی‌ها را برای بازی هفته پایانی کاهش می‌دهد اما این تیم نشان داده هرگاه که بخواهد، می‌تواند حریفان سرسختی را متوقف کند. تساوی برابر استقلال، فولاد، سپاهان و تراکتور در نیم فصل دوم نشان از قدرت پیکان می‌دهد. تیمی که با متوقف کردن سپاهان راه قهرمانی پرسپولیس را باز کرد. نکته جالب در بازی پیکان و سپاهان اشتباهات داوری بود که تیم تارتار را از برد محروم کرد.

تیم پرتلاش پیکان انگیزه برای رسیدن به رتبه بهتر در جدول لیگ برتر را ندارد اما انگیزه حفظ رکورد شکست‌ناپذیری و تلاش تارتار برای رسیدن به صندلی سرمربیگری پرسپولیس می‌تواند انگیزه مهمی برای پیکانی‌ها باشد تا برای متوقف کردن پرسپولیس به آب و آتش بزنند و خودشان را در هفته پایانی برابر تیم صدر جدول ثابت کنند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار