۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱

آمار امروز کرونا در ایران ۲۱ فروردین/ ۱۹۶۶۶ مبتلای جدید کرونا

آمار امروز کرونا در ایران باز هم بالاست و نشان می دهد ۱۹۶۶۶ نفر در ایران طی ۲۴ ساعت اخیر به کرونا مبتلا شده اند. آمار کرونا در حالی اعلام شده که حالا نگرانی ها به خاطر ویروس کرونای انگلیسی در ایران شدت یافته است. دکتر سیما سادات لاری، گفت...

آمار امروز کرونا در ایران ۲۱ فروردین/ ۱۹۶۶۶ مبتلای جدید کرونا

آمار امروز کرونا در ایران باز هم بالاست و نشان می دهد ۱۹۶۶۶ نفر در ایران طی ۲۴ ساعت اخیر به کرونا مبتلا شده اند.

آمار کرونا در حالی اعلام شده که حالا نگرانی ها به خاطر ویروس کرونای انگلیسی در ایران شدت یافته است.

دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۶۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۲۰۵ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۹ هزار و ۷۸ نفر رسید.

جان باختن ۱۹۳ بیمار در شبانه روز گذشته

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴ هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

وی همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۰۲ هزار و ۶۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وضعیت شدید چهار هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: چهار هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تا کنون ۱۳ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وضعیت کرونایی شهرها

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

افکار

مطالب مرتبط

آخرین اخبار