۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

آمادگی اسرائیل برای هر سناریوی احتمالی در نوار غزه

« بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از پایان نشست با فرماندهان نظامی این رژیم گفت که درباره نوار غزه دستور داده که برای هر سناریوی احتمالی آماده باشند. وی در ادامه سخنانش مدعی شد که این رژیم به آزادی عبادت در قدس پایبند است. ...

آمادگی اسرائیل برای هر سناریوی احتمالی در نوار غزه

« بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از پایان نشست با فرماندهان نظامی این رژیم گفت که درباره نوار غزه دستور داده که برای هر سناریوی احتمالی آماده باشند.

وی در ادامه سخنانش مدعی شد که این رژیم به آزادی عبادت در قدس پایبند است.

وزیر رژیم صهیونیستی بعداز ظهر امروز جلسه اضطراری تشکیل داد تا در این جلسه به بررسی افزایش تنش این رژیم با نوار غزه در پی سلسله حملات راکتی بامداد امروز به سوی شهرک‌های صهیونیستی بپردازد.

تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی پس از آن آغاز شد که جوانان فلسطینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به علت اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در ممانعت از ایجاد تجمع و برگزاری مراسم به مناسبت این ماه مبارک در شهر قدس و به ویژه در اطراف مسجد الاقصی با نیروهای صهیونیست چند بار درگیر شدند تا اینکه شامگاه پنجشنبه، درگیری‌های میان دو طرف به شدت تشدید شد و هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، بیش از ۱۰۰ فلسطینی مجروح شدند.

پس از این اعلام، دیشب ساعت ۱۱:۴۶ به وقت ایران اتاق مشترک گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «قدس و مسجد الاقصی خط قرمز و مقاومت فصل الخطاب است». تنها پس از گذشت حدود ۴۰ دقیقه از صدور این بیانیه، حمله راکتی گسترده نیروهای مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه خبر دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز، در این خصوص اعلام کرد که در حمله بامدادی ۳۶ راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف شلیک شده و تنها شش راکت از ۳۶ راکت شلیک شده رهگیری شده است.

افکار

مطالب مرتبط

آخرین اخبار