۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳

آلومینیوم با شکست در نیمه نخست به رختکن رفت- اخبار مرکزی –

[ad_1] به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، تیم فوتبال آلومینیوم از ساعت ۲۱ امروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میزبان پیکان تهران است. تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این مسابقه با ترک...

آلومینیوم با شکست در نیمه نخست به رختکن رفت- اخبار مرکزی –

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، تیم فوتبال آلومینیوم از ساعت ۲۱ امروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میزبان پیکان تهران است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این مسابقه با ترکیب حسین پورحمیدی، محمد ایران‌پوریان، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، حامد پاکدل، شاهین توکلی، پوریا آریا کیا، میثم مجیدی، معین عباسیان، مرتضی آقاخان، علیرضا چراغعلی به میدان رفته است.

علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرزجدی، میلاد شیخی سلیمانی، محمد خدابنده لو، ابراهیم صالحی، حسین پور امینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی، سامان فلاح، عزیز معبودی، مجید عیدی نیز اسامی ۱۱ بازیکن ترکیب تیم پیکان تهران به سرمربی‌گری مهدی تارتار در دیدار امروز هستند.

این مسابقه را «مرتضی منصوریان» با دو کمک خود «مرتضی یوسف شهریاری» و «یعقوب سخندان» سوت می‌زند و «رضا قاسمی» داور چهارم و «اسماعیل صفیری» ناظر داوری این دیدار هستند.

در دقیقه ۱۲ بازی بود که موقعیت خطرناک برای آلومینیوم در محوطه جریمه پیکان از دست رفت، اما پس از این ضربه در دقیقه ۳۲ نیز شوت مرتضی آقاخان در دستان رضایی قرار گرفت و تیم آلومینیوم موقعیت خود را از دست داد.

این درحالی بود که در دقیقه ۳۰ بازیکنان پیکان اعتقاد داشتند شوتی که به سمت دروازه آلومینیوم داشتند به دست بازیکنان این تیم خورده ولی داور چنین اعتقادی نداشت و داور دستور ادامه بازی را داد.

در دقیقه ۴۰ ضربه راه دور مصطفی احمدی با اختلاف زیاد به بیرون رفت و دقایقی بعد اما روی اشتباه دروازه بان آلومینیوم یک ضربه پنالتی به سود پیکان به دست آمد که در دقیقه ۴۲ محمد خدابنده لو توپ را به تور دروازه آلومینیوم اراک چسباند و این تیم با یک گل از میزبان خود پیش افتاد.

به گزارش تسنیم، در پایان داور ۲ دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفت که با اتمام این وقت بازی در پایان ۴۵ دقیقه نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان میهمان به پایان رسید تا بازیکنان خود را برای نیمه مربیان آماده کنند.

انتهای پیام/۷۱۱/ف

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار