۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

آلوز در تمرین تراکتور، شایعه در باشگاه استقلال!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،آلوز در تمرین تراکتور، شایعه در باشگاه استقلال!.در حالی که در فضای خبری باشگاه استقلال، ریکاردو آلوز به عنوان بمب نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه مطرح شده اما در تبریز همه چیز در ...

ادعای تراکتوری ها پس از فاجعه بازی با پرسپولیس | ادعای عجیب و جنجالی این تراکتوری برای فرار پرسپولیس از زمین ! / پرسپولیس تنبیه شود!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،آلوز در تمرین تراکتور، شایعه در باشگاه استقلال!.در حالی که در فضای خبری باشگاه استقلال، ریکاردو آلوز به عنوان بمب نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه مطرح شده اما در تبریز همه چیز در آرامش قرار دارد و خبری از جدایی هافبک برزیلی تراکتور نیست.آقای پاس گل لیگ برتر که با پیشنهاد ساپینتو و فتح الله زاده مواجه شده، امروز در تمرین تراکتورسازی حضور یافت و به پاکو خمس اطمینان داد که در ادامه فصل برای تراکتور بازی خواهد کرد.این در حالی است که او امروز در تمرین عملکرد درخشانی هم داشت و مورد تمجید همبازیانش قرار گرفت. ریکی بعد از یک هفته محرومیت در این بازی به میادین بازخواهد گشت.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار