۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳

آلودگی هوای تهران همچنان تداوم دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه (۳ تا ۵ اسفندماه) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی این مد...

آلودگی هوای تهران همچنان تداوم دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه (۳ تا ۵ اسفندماه) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت به دلیل پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه، در بعضی ساعات در نواحی پرتردد و صنعتی غبار محلی دور از انتظار نیست.

برای روزهای جمعه و شنبه (۶ و ۷ اسفندماه) با ورود سامانه بارشی به استان آسمان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود و از امروز تا پنجشنبه روند افزایش تدریجی دما را خواهیم داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ فیروزکوه – امین آباد با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۴ اسفندماه) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی با بیشترین و کمترین دمای ۱۶ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین پنج‌شنبه(۵ اسفندماه) آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۷و ۹درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار