۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲

آغاز مذاکرات تراکتور با بازیکنان جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فراز کمالوند در تاریخ ۹ مرداد سال جاری، به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شد. این سرمربی با باشگاه تراکتور قراردادی دو ساله امضا کرده و با توافق طرفین برای سال‌های آینده نیز قابل تمدید است. کمالوند د...

آغاز مذاکرات تراکتور با بازیکنان جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فراز کمالوند در تاریخ ۹ مرداد سال جاری، به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شد. این سرمربی با باشگاه تراکتور قراردادی دو ساله امضا کرده و با توافق طرفین برای سال‌های آینده نیز قابل تمدید است. کمالوند در نشست خبری که روز ۱۰ مرداد سال جاری داشت وعده ساختن تیم جدید، مقرون به صرفه و منظم را به پرشور‌ها داد. با توجه به اینکه کمالوند سابقه حضور در تراکتور را دارد ترجیحش بر این است که از بازیکنان قبلی این تیم و یا شاگردان سابقش بهره بگیرد.

در همین سرمربی تازه وارد تراکتور در اولین قدم علیرضا نقی‌زاده بازیکن سابق مس رفسنجان که سابقه حضور در تراکتور را دارد با قراردادی دو ساله به جمع تبریزی‌ها بازگشت. بررسی‌ها حاکی از آن است که مهدی کیانی (۳۴ ساله -هافبک میانی)، محمد طیبی (مدافع میانی- ۳۴ ساله)، کرارجاسم (۳۴ ساله – هافبک تهاجمی)، وحید محمدزاده (۳۲ ساله -مدافع میانی سابق ذوب‌آهن) مشغول مذاکره با تراکتور هستند در صورت توافق احتمالی به این تیم خواهند پیوست.

 

مطالب مرتبط