۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹

آشوبی: بازی استقلال با الهلال می‌توانست نقشه راه پرسپولیس باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فرزاد آشوبی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، درباره باخت پرسپولیس در دیدار مقابل الهلال عربستان و بازماندن از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: متاسفانه بازی خوبی از پرسپولیس ندی...

آشوبی: بازی استقلال با الهلال می‌توانست نقشه راه پرسپولیس باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فرزاد آشوبی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، درباره باخت پرسپولیس در دیدار مقابل الهلال عربستان و بازماندن از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: متاسفانه بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم و به نظرم مقابل الهلال بازی بی‌کیفیتی را از تیم پرسپولیس شاهد بودیم. دلیل این عملکرد نامطلوب پرسپولیس این بود که اکثر بازیکنان پرسپولیس در فرم و شکل ایده‌آل و  خوبشان نبودند. اکنون این علامت سوال بزرگ پیش می‌آید که چرا در چنین بازی بزرگی این اتفاقات بد برای پرسپولیس رخ داده است و قطعا این اتفاقات و نوع بازی دلیل خاصی داشته است.

وی افزود: موسی مارگا یکی از بهترین بازیکنان الهلال بود که با وجود سن زیادش فوق‌العاده پرتلاش و تاثیرگذار بازی کرد و در اکثر دقایق بازی مدافعان پرسپولیس را به مشکل انداخت. البته بهترین بازیکن الهلال برابر پرسپولیس ماتیوس پریرا بود که به خوبی در فضاهای کوچک بهترین تصمیمات را گرفت و با پاس‌های کلیدی‌اش شرایط را برای پرسپولیس شخت کرده بود. سوالم این است که چرا بازیکنان پرسپولیس نتوانستند پریرا را از جریان بازی خارج کنند چرا که اگر این اتفاق رخ می‌داد و می‌توانتسند به خوبی او را کنترل کنند، الهلال نمی‌توانست در خط حمله کارایی مدنظرش را داشته باشد.

آشوبی یادآور شد: البته هنوز لیگ برتر ایران شروع نشده و من هم قبول دارم که بازیکنان در شرایط مسابقه نبودند و ناهماهنگی کاملا در بازی پرسپولیس مشهود بود. اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی تیم ملی خسته بودند، حرف درست و منطقی نیست، زیرا بازیکنان الهلال هم در اردوی تیم ملی عربستان بودند و حتی زمان بیشتری هم بازی کرده بودند و سپس به تیم باشگاهی خود اضافه شده بودند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان گفت: برای نمونه وحید امیری خیلی خسته بود و به هیچ عنوان همان وحید همیشگی نبود. متاسفانه بیشتر بازیکنان پرسپولیس هم در روز خوبشان نبودند. باید کادر فنی راجع به دلایل ضعف بازیکنان و نمایش ضعیف پرسپولیس توضیح دهد. در یک صحنه دیدیم که یک درگیری لفظی بین سیامک نعمتی و حامد لک پیش آمده که به نظرم در لحظات حساس و پراسترس بروز این درگیری‌ها طبیعی است و چندان موضوع نگران کننده‌ای نیست که بزرگ جلوه داده شود.

وی تاکید کرد: تعویض‌های گل‌محمدی نشان می‌داد که وی به دنبال آن است که شرایط بازی را تغییر دهد، ولی این اتفاقات رخ ندادند. متاسفانه این شکست در بد موقعی رقم خورد، اما امیدوارم پرسپولیس این باخت را فراموش کند و با قدرت لیگ را شروع کند.

آشوبی در پایان با اشاره به دیدار استقلال و الهلال در مرحله قبل، گفت: بازی استقلال با الهلال می‌توانست نقشه راه برای پرسپولیس باشد تا با آنالیز درست الهلال بتوانند شرایط را به سود پرسپولیس تغییر دهند، ولی آنالیز خوبی از تیم حریف صورت نگرفته بود. اگر پرسپولیس تحلیل درستی از تیم حریف داشت، آن‌ها نمی‌توانستند اینگونه پرسپولیس را تحت فشار قرار دهند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار