۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳

آشتی با بینندگان تلویزیون با پخش سریال تاریخی«جشن سربرون»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسن نجاریان اعلام کرد: «جشن سربرون» همچنان در شهرک سینمایی غزالی با حضور بازیگران اصلی چون حسین محجوب، داریوش کاردان، قاسم زارع و …  در حال تصویربرداری است و گروه تولید مشغول گرفتن صحنه های ب...

آشتی با بینندگان تلویزیون با پخش سریال تاریخی«جشن سربرون»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسن نجاریان اعلام کرد: «جشن سربرون» همچنان در شهرک سینمایی غزالی با حضور بازیگران اصلی چون حسین محجوب، داریوش کاردان، قاسم زارع و …  در حال تصویربرداری است و گروه تولید مشغول گرفتن صحنه های بازار شیراز، بازار ارگ و بخش های کوچه و بازار هستند. امیدواریم ظرف یک ماه آینده کار را تمام کنیم تا این سریال زودتر در جدول پخش قرار بگیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم با پخش «جشن سربرون»، یک آشتی با بینندگان تلویزیون که مدتهاست از این مدل آثار را ندیده‌اند، ایجاد شود و اتفاقات خوبی بیفتد. این مجموعه قرار است در ۴۵ قسمت و به احتمال خیلی زیاد از شبکه یک سیما به شکل هفتگی به روی آنتن برود.

این تهیه کننده درباره اینکه پروژه «جشن سربرون» به عنوان یک سریال الف به لحاظ مالی مشکلی ندارد؟ بیان کرد: اخیراً همانطور که می دانید رئیس صداوسیما سر صحنه فیلمبرداری در شهرک سینمایی غزالی حاضر شدند و بازدید خوبی به عمل آمد و بخش‌هایی از کار را دیدند و رضایت داشتند. ایشان (پیمان جبلی) همان جا به ما قول دادند تا پروژه را به لحاظ مالی هم حمایت کنند تا مشکلی پیش نیاید و کار زودتر به پخش برسد.

نجاریان در پایان گفت: در حال حاضر عوامل تولید به دلیل هوای سرد شرایط کمی سختی دارند، همین جا از همه عوامل و بازیگران تشکر می کنم که همچنان با گروه همراه اند. خدا را شکر به لحاظ کرونا فعلاً مشکلی نداریم، چراکه بخش زیادی از عوامل و بازیگران واکسینه شده اند اما همچنان پروتکل ها را رعایت می‌کنیم که تا پایان کار مشکلی پیش نیاید.

به گزارش ایسنا، سریال «جشن سر برون» به کارگردانی مجتبی راعی در حال تولید است. این مجموعه تاریخی محصول سیمافیلم است که بازیگرانی چون حسین محجوب، محمود پاک نیت، دایوش کاردان، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، سهیلا رضوی، میرطاهر مظلومی، بیوک میرزایی، مرحوم کریم اکبری مبارکه، مهدی فقیه، نادر فلاح و … در آن ایفای نقش دارند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار