۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱

آزاد شدن حضور تماشاگران در استادیوم؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آزاد شدن حضور تماشاگران در استادیوم؟!. دیدارهای لیگ برتر فوتبال کشورمان از هفته هشتم و پس از بازگشت کاروان تیم ملی از اتریش همگی بدون حضور تماشاگر برگزار شده است. این شرایط تا دیدار سوپرجام بین تیم...

کلیپ بدرقه کاروان پرسپولیس در بازی با ذوب آهن از سمت طرفداران و هواداران تهرانی + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آزاد شدن حضور تماشاگران در استادیوم؟!. دیدارهای لیگ برتر فوتبال کشورمان از هفته هشتم و پس از بازگشت کاروان تیم ملی از اتریش همگی بدون حضور تماشاگر برگزار شده است. این شرایط تا دیدار سوپرجام بین تیم‌های استقلال و نساجی مازندران هم ادامه داشت و رقابت بین دو تیم قهرمان لیگ برتر فصل پیش و قهرمان جام حذفی گذشته در استادیوم خالی بدون حضور تماشاگر به مصاف هم رفتند و مراسم اهدای جام در وضعیتی شبیه به روزهای اوج کرونا اتفاق افتاد.

در اوج دغدغه طرفداران استقلال و پرسپولیس؛ حضور تماشاگران در استادیوم‌ها آزاد شد؟

این در شرایطی است که امروز و در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشورمان تیمهای چوکای تالش و ون پارس اصفهان، در استادیوم پوریای ولی تالش در حضور تماشاگران مسابقه خود را برگزار کردند و به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در لیگ دسته یک آزاد شده و یا دیگر منعی برای این موضوع وجود ندارد. این در حالی است که لیگ برتر به مدت دو ماه تا ۲۹آذر تعطیل شده است.

تماشاگران

تماشاگران

ناگفته نماند؛ این روزها بسیاری از طرفداران فوتبال و علاقمندان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس با این دغدغه پیگیر اخبار فوتبال هستند که آیا تا روز بیست و نهم آذر ماه و بازی دربی تهران این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شود یا نه! البته هنوز مشخص نیست این وضعیت برای دیدارهای لیگ برتری هم اجرا می‌شود یا خیر!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار