۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰

آخرین وضعیت کرونای نادر دست نشان/ او دیر به بیمارستان مراجعه کرد

پزشک متخصص نادر دست نشان گفت: با وجود وضعیت وخیم سرمربی رایکا بابل می‌توان به بهبود وضعیت ایشان امیدوار بود. خبرورزشی – دکتر شهریار عسگری بعد از معاینه نادر دست نشان، گفت: در مورد شرایط نادر دست نشان چند نکته هست که باید به آن توجه ...

آخرین وضعیت کرونای نادر دست نشان/ او دیر به بیمارستان مراجعه کرد

پزشک متخصص نادر دست نشان گفت: با وجود وضعیت وخیم سرمربی رایکا بابل می‌توان به بهبود وضعیت ایشان امیدوار بود.

آخرین وضعیت کرونای نادر دست نشان/ او دیر به بیمارستان مراجعه کرد

خبرورزشی – دکتر شهریار عسگری بعد از معاینه نادر دست نشان، گفت: در مورد شرایط نادر دست نشان چند نکته هست که باید به آن توجه کرد. اولین نکته مراجعه دیرهنگام ایشان به پزشک و بیمارستان است. دست نشان بعد از ۵-۶ روز که وضعیت کرونایی‌شان مشخص شد بازهم از مراجعه به بیمارستان اجتناب کردند در واقع مراجعه دیرهنگام به بیمارستان یکی از عوامل وخامت حال ایشان است.

وی افزود: بعد از اینکه ایشان از نظر تنفسی دچار نارسایی می‌شوند، تحت درمان قرار می‌گیرند. در حالیکه برای مقابله با این بیماری مراجعه موقع به پزشک و بیمارستان اهمیت فراوان دارد.

رئیس بیمارستان گاندی تهران عنوان کرد: خوشبختانه ریاست بیمارستان رازی بسیار مسئولیت‌پذیر هستند و تمامی اقدام‌های موثر را برای درمان این مربی محترم انجام داده‌اند. با توجه به وضعیت جسمانی دست نشان و برای تحمل دستگاه حمایتی تنفسی، برای ایشان بیهوشی القایی صورت گرفته است. من هم نظرهای مشورتی درمان را به همکارانی که عهده‌دار درمان ایشان هستند را ارائه کردم.

دکتر عسگری با اشاره به درگذشت برادر دست نشان در سال گذشته به خاطر کرونا اظهار داشت: از لحاظ ساختاری برخی بدن‌ها آسیب پذیرتر هستند. با این حال با وجود استفاده از دستگاه تنفسی حمایتی برای درمان شرایط ایشان خیلی وخیم نیست و در شرایط مشابه بسیاری از بیماران با شرایط وخیم‌تر از دست نشان بهبود پیدا کرده‌اند.

وی در مورد اینکه می‌توان به بهبود کامل دست نشان امیدوار بد گفت: باوجود شرایط وخیم بیمار جای امیدواری هست و اینکه ایشان بهبود پیدا کنند. طبیعی است که باید اقدام های درمانی بسیار پیشرفته صورت بگیرد. با ثبات وضعیت قلبی و عروقی می‌توان کم کم از استفاده از داروهای افزاینده فشار خون خارج شویم.

خبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار