۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰

آخرین وضعیت نوبت‌دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در بحث تعویض پلاک برای خطوط اینترنتی نوبت دهی داریم و افراد می‌توانند ۲۴ ساعت قبل از تعویض پلاک نوبت خود را دریافت کنند تا بعد از آم...

آخرین وضعیت نوبت‌دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در بحث تعویض پلاک برای خطوط اینترنتی نوبت دهی داریم و افراد می‌توانند ۲۴ ساعت قبل از تعویض پلاک نوبت خود را دریافت کنند تا بعد از آماده شدن پلاکشان نسبت به تعویض یا دریافت آن به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

وی افزود: خدمات دهی ما در مراکز تعویض پلاک کمتر از ۱۰ دقیقه آن هم بدون اینکه شخص از خودروی خود پیاده شود انجام می‌شود و این خدمات دهی مختص همه نوع خودرو و مدل‌ است.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: خطوط اینترنتی ما در مراکز تعویص پلاک میثم و خاوران در حال حاضر فعال هستند و به زودی در شهر‌های بزرگ مانند اصفهان، خراسان رضوی و … هم راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: شهروندانی که نمی‌توانند نوبت بگیرند به شماره گذاری اینترنتی مراجعه کنند، ۸۵ درصد عملیات نقل و انتقال با تلفن همراه صورت می‌گیرد و مابقی نیز صرفا برای بازدید خودرو و فک و نصب پلاک به مراکز تعویض پلاک است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط