۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال تا الان ۲۰ خرداد| ستاره آبی ها ماندنی شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس؛ سرمربی پرتغالی و سابق استقلال اعتقادی به جلالی نداشت و خیلی کم از او استفاده می‌کرد در حالی که کارلوس کی‌روش از این بازیکن در بازی حساس ایران و آمریکا استفاده کرد و اتفاقاً جلالی نم...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس؛ سرمربی پرتغالی و سابق استقلال اعتقادی به جلالی نداشت و خیلی کم از او استفاده می‌کرد در حالی که کارلوس کی‌روش از این بازیکن در بازی حساس ایران و آمریکا استفاده کرد و اتفاقاً جلالی نمایش خوبی هم ارائه داد.

خیلی ها فکر می‌کردند این بازیکن بابلی در استقلال فیکس باشد اما ساپینتو همواره جعفر سلمانی را به او ترجیح می داد.

چند روز قبل بود که جلالی به فدراسیون فوتبال رفت قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه استقلال فسخ کرد البته باشگاه استقلال اعلام کرد که این فسخ را قبول ندارد و کاملا غیرقانونی است.

با این حال با جدایی ساپینتو به نظر می رسد شرایط فرق کرده و باید دید ابوالفضل جلالی چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد؟

طبق شنیده‌ها حجت کریمی قصد دارد به زودی با این بازیکن مذاکره کرده و رضایتش را برای ماندن در استقلال جلب کند. البته باید دید خود حجت کریمی در استقلال ماندنی است یا نه؟ فعلا که وزارت ورزش از مدیران پرسپولیس و استقلال حمایت کرده و قصد حفظ آنها را دارد اما باید دید نظر رئیس سازمان خصوصی سازی درمورد حجت کریمی چیست؟ آیا این مدیر می‌تواند در فصل نقل و انتقالات کنار استقلال باشد و تیم خوبی ببندد یا نه؟

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار