۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در ۹ بهمن ۱۴۰۱/ تذکر نمایندگان مجلس برای پرداخت حقوق معلمان حق‌التدریس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی کریمی‌فیروزجائی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: تذکر علیرضا ورناصری به وزیر امور اقتصادی و دارای...

مراحل بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی کریمی‌فیروزجائی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر علیرضا ورناصری به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت تسریع در اجرایی شدن مصوبات هیأت دولت در ایجاد شعبات بانکی در شهرستان اندیکا.

تذکر سمیه محمودی به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تسریع در پرداخت حقوق معلمان حق‌التدریس و خرید خدمات.

تذکر جعفر قادری و ۲۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در تدوین آیین‌نامه‌های تکلیف شده از طریق برون سپاری به دانشگاه‌ها، بازنشستگان وزارتخانه‌ها و نمایندگان ادوار.

تذکر سید البرز حسینی و ۵۶ نفر از نمایندگان به وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور خارجه: ضرورت اجرای کامل بند (ت) ماده ۱۰۵ قانون برنامه ششم مبنی بر تعیین رایزنان بازرگانی در سفارتخانه‌های ایران و ارائه گزارش سالانه اجرای این حکم به مجلس شورای اسلامی

تذکر کمال حسین‌پور به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت تخصیص اعتبار برای رسیدگی به سرانه بسیار پایین ورزشی در شهرستان سردشت. همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت رسیدگی به راه‌های روستای هم مسیر با معادن شهرستان پیرانشهر.

تذکر روح‌الله ایزدخواه و ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد و دارایی لزوم رسیدگی به مشکلات خصوصی‌سازی شرکت مشانیر.

تذکر علیرضا ورناصری و ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تسریع در اجرایی شدن مصوبات هیأت دولت در ساخت و نوسازی مدارس حوزه انتخابیه به ویژه در مناطق زلزله‌زده اندیکا.

تذکر بهروز محبی نجم  آبادی و ۳۵ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضرورت اجرای قانون کار و رعایت در پرداخت حقوق کارکنان شرکت مخابرات.

تذکر جعفر قادری و ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم استفاده از وضعیت تهاتر در زمین‌های شرکت‌های تابع وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام.

تذکر محمدرضا احمدی و ۳۳ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس جمهور: لزوم تأمین پول نقد مورد نیاز مردم در بانک‌ها و باجه‌ها و خودپردازها.

تذکر علیرضا ورناصری و ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت اجرایی شدن مصوبات هیأت دولت جهت رفع مشکلات خدمات پزشکی مناطق کمتر برخوردار و زلزله زده اندیکا.

تذکر سید جواد حسینی کیا به وزیر  جهاد کشاورزی: ضرورت ممنوعیت واردات تخمه آفتابگردان و خرید تضمینی از کشاورزان سنقر و علیایی.

تذکر کمال حسین پور به وزیر راه و شهرسازی؛ ضرورت تسریع و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی سردشت، همچنین به وزیر ورزش و امور جوانان؛ ضرورت رسیدگی به وضعیت نامناسب زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات ورزشی در پیرانشهر، همچنین تذکر به رئیس جمهور؛ ضرورت تسریع در بازگشایی معابر و بازارچه‌های مرزی اشکان و قاسم رش شهرستان سردشت.

تذکر محمودزاده به رئیس جمهور؛ ضرورت رسیدگی به وضعیت عملکرد و شائبه‌های تخلف در سازمان محیط زیست کشور، همچنین تذکر این نماینده به همراه ۲۷ نماینده به رئیس جمهور؛ لزوم رسیدگی به ضعف عملکرد سازمان محیط زیست کشور در زمینه اجرای قوانین هوای پاک.

تذکر مقتدایی به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ ضرورت انجام اقدام موثر در خصوص وضعیت بازار خودرو، همچنین تذکر این نماینده به وزیر آموزش؛ لزوم بهره مندی بانوان معلمان خرید خدمت از مرخصی زایمان.

تذکر  میرتاج الدینی به همراه ۳۸ نماینده به وزیر صمت؛ لزوم تسریع در پیوستن به درگاه ملی مجوزها.

تذکر کوچکی نژاد با ۴۶ نماینده به وزیر ارتباطات؛ لزوم عمل به تعهدات در خصوص پوشش آنتن تلفن همراه و تلفن ثابت، همچنین تذکر این نماینده و ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر نفت؛ نسبت به اجرایی کردن قانون معافیت مدارس از پرداخت هزینه گاز، همچنین تذکر به این نماینده به همراه ۴۱ نماینده به وزیر نیرو؛ لزوم اجرایی کردن قانون معافیت مدارس از پرداخت هزینه‌های آب و برق، همچنین تذکر این نماینده به همراه ۳۶ نماینده به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم پرداخت سرانه مدارس.

تذکر حاجی دلیگانی به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ ضرورت تسریع در توقف مصرف سوخت مازوت در نیروگاه شهید منتظری اصفهان.

تذکر ورناصری به همراه ۱۷ نماینده به وزیر نفت؛ ضرورت تسریع در اجرائی شدن مصوبه هیات دولت مبنی بر احداث جایگاه سوخت در شهرستان اندیکا.

تذکر مرادی به همراه ۴۹ نماینده به وزرای جهاد و صمت؛ لزوم افزایش سهمیه آرد مصرف روستائیان متناسب با افزایش جمعیت.

تذکر جلیل رحیمی جهان آبادی به وزیر جهاد؛ لزوم پرداخت به موقع بهای زعفران در طرح خرید توافقی از؟ سوی ازمان تعاون روستایی و ضرورت حل مشکلات عدیده زعفران کاران خراسان رضوی، جنوبی و شمالی.

تذکر جمال حسین پور به وزیر راه و شهرسازی؛ ضرورت تسریع در بهسازی، تعریض آسفالت محور اصلی ربط به بوکان.

تذکر ورناصری به ۲۱ نماینده به وزیر نیرو؛ ضرورت تسریع در اجرائی شدن مصوبات هیات دولت مبنی بر مشکلات آب و برق مناطق کمتربرخوردار و زلزله زده اندیکا.

تذکر احمد مرادی به همراه ۴۴ نماینده به وزیر نیرو؛ لزوم رسیدگی به مشکلات و خطرات ناشی از فرسودگی تیر‌های برق و قرار گرفتن در معابر به خصوص در روستاها.

تذکر دهمرده به وزیر نفت؛ لزوم اقدام جدی در رابطه با کمبود گاز و سوخت در سیستان

تذکر کمال حسین پور به رئیس جمهور و وزیر نیرو؛ ضرورت تسریع در احداث تصفیه خانه فاضلاب در دو شهر ربط و نلاس

تذکر محمود نبویان به وزیر امور خارجه؛ لزوم حفظ شان و منافع ملت ایران در مذاکرات هسته ای.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

یا الله

۰۹ بهمن ۱۴۰۱


آقای خامنه ای ، آقای رییسی آقای نوری شما را قسم می دهم به الله،به پیغمبر ،به معصومین ع به شهدای ناب الله به حبیبان الله به قدرت کن فیکون الله این رتبه بندی را اجرا نکنید .من ۲۴ سال در مدارس عشایری چند پایه تدریس کردم به امید امتیازاتی که در اواخر خدمت به دردم بخورد سازماندهی امسال کل منطقه امتیاز ۱۸ داشتم مدیر آموزش و پرورش بدون لحاظ کردن امتیاز به صورت سلیقه ای سازماندهی کرده و تیشه به ریشه ام زد حالا هم با مدرک ارشد مرتبط امتیازات بنده را تایید نکرده از رتبه ی ۵ عالی به رتبه ی ۲ تنزلم داده این درد را کجا برم.......................

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار