۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

آخرین وضعیت جسمی محسن قرائتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، حامد صالحی گفت: چند روزی است که تصاویری از بستری شدن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که این تصاویر مربوط به گذشته است. ایسنا نوشت: او با تاکید بر اینکه حال عمومی حجت‌...

آخرین وضعیت جسمی محسن قرائتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، حامد صالحی گفت: چند روزی است که تصاویری از بستری شدن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که این تصاویر مربوط به گذشته است.

ایسنا نوشت: او با تاکید بر اینکه حال عمومی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی خوب است، اظهار کرد: با توجه به پیام‌های متعدد و تماس‌های بسیار و ابراز محبت و پیگیری علاقه‌مندان نسبت به اخبار نادرست منتشرشده درباره سلامتی حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی به اطلاع می‌رساند عکس‌های منتشرشده مربوط به بستری شدن ایشان در سال‌های قبل است، و در حال حاضر ایشان در منزل بوده و به جز مشکل زانودرد که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت: به لطف خدا این روزها حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در حال ضبط برنامه‌های تلویزیونی و سخنرانی در جلسات وبیناری در سراسر کشور هستند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط