۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴

آخرین وضعیت ترافیکی آزاد راه تهران شمال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر  شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان و سرودار و حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده‌های سیاه بیشه و هزا...

آخرین وضعیت ترافیکی آزاد راه تهران شمال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر  شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان و سرودار و حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده‌های سیاه بیشه و هزارچم، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل ۱۸ تا انتهای آزادراه،  محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور،  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده امامزاده هاشم، آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه، محور قدیم تهران – بومهن محدوده‌های ابتدای محور و جاجرود  توسط دوربین‌های نظارتی گزارش شده است‌.

او می‌گوید: تردد روان در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) مشاهده می‌شود بنابراین با توجه به این شرایط مسافران حتما بازگشت خود را به شهر‌ها مدیریت کرده و آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مختلف را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار