۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

آخرین خبر از جلسه کمیته انضباطی استقلال برای این ستاره ها+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،آخرین خبر از جلسه کمیته انضباطی استقلال برای این ستاره ها+جزئیات. حسین رضایی درمورد جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال در مورد پرونده محمد محبی، مهدی قایدی و بهزاد غلامپور، اظهار د...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،آخرین خبر از جلسه کمیته انضباطی استقلال برای این ستاره ها+جزئیات. حسین رضایی درمورد جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال در مورد پرونده محمد محبی، مهدی قایدی و بهزاد غلامپور، اظهار داشت:

اتفاق خاصی نیفتاد. این نفرات را آوردیم و جلسه دوستانه‌ای داشتیم. به خاطر کارت قرمز گرفتن غلامپور و شبهه‌ای که در مورد محبی و قائدی وجود داشت، اینجا آمدند و دوستانه صحبت کردیم. تذکراتی دادیم و امیدوارم دیگر از این مسائل پیش نیاید.

وی درمورد حواشی این روزهای باشگاه استقلال، اخراج شدن یا کارت زرد گرفتن ساپینتو و کارت‌های زیاد مربی دروازه‌بان‌های این تیم، گفت: نوع داوری‌ها سبب شده حساسیت‌هایی پیش بیاید. غلامپور هم به باشگاه استقلال تعصب دارد و همه هم نحوه داوری را می‌بینند. به هر حال هرکس تعصباتی داشته باشد، دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به خاطر همین مسائل صحبت کردین در مقابل داوران جهبه نگیرند و حرکاتی انجام ندهند که کارت قرمز پیش نیاید زیرا در نهایت باشگاه استقلال ضرر می‌کند.

رضایی درمورد اینکه آیا قایدی هم در جلسه حضور داشت، گفت: قایدی آنلاین حضور داشت. او می‌خواست همسرش را برساند و تا برگردیم و داخل بیاییم با توجه به صحبت‌های مطرح شده تصمیم گرفتیم و رای دادیم.

وی درمورد اینکه آیا این تصمیم ها جریمه نقدی به همراه داشت، گفت: ان‌شاءالله‌.

رئیس کمیته انضباطی استقلال درخصوص این رای، توضیح داد: رای نبود یک تصمیم دوستانه بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط