۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳

آخرین تصمیم مربی استقلالی پس از حمله لیدرها و اتهام تبانی/ واکنش مدیرعامل

[ad_1] خبرورزشی – بعد از شکست نفت مسجد سلیمان در برابر صنعت نفت آبادان برخی از لیدرها در جلوی درب رختکن این تیم بازیکنان و همچنین کادر فنی را مورد نقد تند قرار دادند که این نقد با اتهام به تبانی با حریف و همچنین تهدید کادر فنی تیم و...

آخرین تصمیم مربی استقلالی پس از حمله لیدرها و اتهام تبانی/ واکنش مدیرعامل

[ad_1]

خبرورزشی –

بعد از شکست نفت مسجد سلیمان در برابر صنعت نفت آبادان برخی از لیدرها در جلوی درب رختکن این تیم بازیکنان و همچنین کادر فنی را مورد نقد تند قرار دادند که این نقد با اتهام به تبانی با حریف و همچنین تهدید کادر فنی تیم و بازیکنان همراه بود که محمود فکری و دستیارانش از این رفتار ناراحت شدند و تصمیم به استعفا گرفتند. 

محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در این خصوص گفت: متاسفانه وقفه‌های لیگ برتر به ضرر نفت مسجدسلیمان تمام شد زیرا در حال خوب نتیجه‌ گرفتن بودیم که این وقفه‌ها ایجاد شد و حفظ تیم در چنین شرایطی واقعا سخت است. به این شرایط باید کم‌پولی را هم اضافه کرد.

وی با بیان اینکه همه این عوامل دست به دست هم داد که ما نتوانیم در بازی‌های اخیر نتایج لازم را کسب کنیم گفت: البته آقای فکری از زمانی که هدایت نفت را بر عهده گرفته، نتایج متعادل بوده و نوع بازی نفت هم رضایت‌ بخش است.

نظری ادامه داد: در هر صورت ما علاقه‌مند به ادامه همکاری با فکری هستیم اما جوی که همین عده ایجاد می‌کنند، آقای فکری را دلسرد می‌کند و کادر فنی را فراری می‌دهد. این عده فکر می‌کنند اگر کادر فنی دیگری بیاید شرایط بهتری برای آن‌ها فراهم می‌شود، در صورتی که این تفکر آن‌ها درست نیست و تنها به تیم ضربه می‌زند.

وی تاکید کرد: امیدوارم شرایط بهتر شود زیرا کادر فنی، خوب نتیجه گرفته است و بازیکنان‌مان نیز بازی‌های خوبی ارائه می‌دهند و این عده نباید فکری را فراری دهند.»

تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان برای دوری از حاشیه در اهواز دنبال می شود و در ادامه تیم از این شهر برای بازی با پدیده راهی مشهد خواهد شد.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط