۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸

آب و جاروی نقش جهان برای قهرمانی سپاهان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آب و جاروی نقش جهان برای قهرمانی سپاهان!. تیم فوتبال فولاد با شکست پرسپولیس در ورزشگاه فولاد آرنا تنور رقابت در صدر جدول را حسابی داغ کرد و حالا شاگردان مورایس برای رسیدن به صدر جدول فقط به یک لغزش...

آب و جاروی نقش جهان برای قهرمانی سپاهان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آب و جاروی نقش جهان برای قهرمانی سپاهان!. تیم فوتبال فولاد با شکست پرسپولیس در ورزشگاه فولاد آرنا تنور رقابت در صدر جدول را حسابی داغ کرد و حالا شاگردان مورایس برای رسیدن به صدر جدول فقط به یک لغزش دیگر از سوی صدرنشین احتیاج دارند.

سپاهان که در نیم‌فصل نخست هم تنها تیم شش امتیازی در پایان هفته دوم به شمار می‌رفت، پس از پایان هفته هفدهم هم تنها تیم شش امتیازی در دور برگشت بازی‌هاست. به طور کلی فرم طلایی‌پوشان در بازی‌های اخیر و بعد از شکست دور از انتظار مقابل پیکان، علاوه بر ایجاد نگرانی در اردوی سایر تیم‌های مدعی، هواداران خودی را هم به ثبت قهرمانی بعد از ۹ فصل دوری از جام امیدوار کرده است.

دومین تیم پرافتخار تاریخ لیگ برتر که در پنج فصل از فصول بیست و یک گانه لیگ طعم شیرین قهرمانی را چشیده، در مقطعی از فصل با فاصله پنج امتیازی تا صدر جدول هم دست و پنجه نرم می‌کرد اما مداومت مورایس به استفاده از سیستم مورد علاقه خود و جا افتادن بازیکنان سپاهان در این ارنج و البته دستیابی کادر فنی به یک ترکیب یازده نفره ثابت، در نهایت به جهش قابل توجه سپاهان در جدول و رسیدن این تیم به رده دوم در فاصله دو امتیازی با صدر جدول و سه امتیازی با تیم‌های پایین‌تر از خود منجر شد.

برداشته شدن محدودیت ورود تماشاگران به ورزشگاه هم با بهترین فرم ممکن برای باشگاه اصفهانی همراه شده و حالا هواداران این تیم می‌توانند سپاهان را در بازی‌های خانگی‌اش در نقش جهان حمایت کنند. اتفاقی که بدون شک باشکوه‌ترین آن را در همین هفته پیش رو و بازی برابر گل‌گهر سیرجان شاهد خواهیم بود و باید دید در نهایت بعد از اعمال محدودیت درصدی برای تماشاگران، چند هزار نفر به استقبال تیم مدعی مورایس در دیدار برابر شاگردان قلعه‌نویی خواهند آمد. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار