۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴

یحیی ترکیب جدید پرسپولیس را برای بازی بعدی آماده کرد/ پرسپولیس به امارات می خورد یا عربستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان رفت. پیش از این پیش بینی می شد احسان پهلوان در خط میانی به بازی گرفته شود و یکی از میان وحید امیری یا مهدی ترابی به عنوا...

بمب نقل انتقالات پرسپولیس امروز | پایان همکاری ستاره های سرخ پوش ایرانی و خارجی با یحیی/ معرفی لیست اخراجی های پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان رفت. پیش از این پیش بینی می شد احسان پهلوان در خط میانی به بازی گرفته شود و یکی از میان وحید امیری یا مهدی ترابی به عنوان زوج عیسی آل کثیر در خط حمله به بازی گرفته شوند.

ولی بعد از اعلام ترکیب مشخص شد خبری از از حضور عیسی آل کثیر و احسان پهلوان نیست و این دو بازیکن باید بازی را از روی نیمکت آغاز کنند.

یحیی گل محمدی در فاز هجومی تیمش به مهدی عبدی و امید عالیشاه اعتماد کرده است و شاید در نیمه دوم و زمانی که کار گره بخورد، یحیی گل محمدی، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر را به بازی بفرستد.

 

شنیده می شود نیمکت نشینی عیسی آل کثیر مربوط به مسائل فنی نیست ولی در خصوص احسان پهلوان این موضوع صدق نمی کند و احتمالا پهلوان در شیوه بازی که گل محمدی برای این دیدار انتخاب کرده جایی نداشته است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار