۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

گزینه اول «یحیی» پرید؛ مدافع محبوب تا پایان فصل در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گزینه اول «یحیی» پرید؛ مدافع محبوب تا پایان فصل در اصفهان. پرسپولیس نقل‌وانتقالات زمستانه را با قطع همکاری با حامد پاکدل آغاز کرد و گفته می‌شود که سیامک نعمتی دیگر بازیکن مازاد سرخ‌پوشان پایتخت است...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گزینه اول «یحیی» پرید؛ مدافع محبوب تا پایان فصل در اصفهان. پرسپولیس نقل‌وانتقالات زمستانه را با قطع همکاری با حامد پاکدل آغاز کرد و گفته می‌شود که سیامک نعمتی دیگر بازیکن مازاد سرخ‌پوشان پایتخت است که طی روزهای آینده جدایی او از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی رسمیت پیدا می‌کند. سرمربی پرسپولیس هفته گذشته در جلسه‌ای با مدیران باشگاه، لیست خود را تحویل آن‌ها داد که سرلیست گل‌محمدی کسی جز مدافع چپ سپاهان نبود.

دلبری با یک سوپرگل

امید نورافکن همواره یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی بوده و سرمربی پرسپولیس در مقاطع مختلف امیدوار به جذب او بود و در آخرین تلاش، مدیران سرخ‌پوش پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم مذاکرات گسترده‌ای را با او انجام دادند اما این مذاکرات فرجام خوبی نداشت و در نهایت نورافکن در سپاهان ماندنی شد.مدافع چپ سابق استقلال که امشب برابر تیم سابق خود نمایش فوق‌العاده‌ای داشت، توانست با استفاده از اشتباه دروازه‌بان جوان حریف یکی از زیباترین گل‌های فصل را از فاصله‌ای حدود ۴۰ متری به‌ثمر برساند تا شمار گل‌هایش در لیگ بیست‌ودوم به عدد ۳ برسد که در طول ۱۶ بازی، کارنامه قابل‌قبولی به شمار می‌آید.

پاسخ تلویحی به پیشنهاد «پرسپولیس»؛ نمی‌خواهم جدا شوم!

سرمربی پرسپولیس بعد از ناکامی در جذب نورافکن در آغاز لیگ بیست‌ودوم، امیدوار بود که برای تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش در بازار زمستانه او را به خدمت بگیرد و گفته می‌شد که نام نورافکن در کنار میلاد محمدی در فهرست بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرسپولیس برای تقویت سرخ‌پوشان پایتخت قرار گرفته اما مدافع چپ سپاهان که توانایی بازی در پست هافبک چپ و هافبک میانی و حتی دفاع میانی را هم دارد، بعد از اتمام دیدار با استقلال نسبت به پیشنهادات خود واکنش نشان داد.

امید نورافکن در واکنش به طرح پیشنهاد پرسپولیس توضیح داد: «من ۶ ماه با تیم خوب سپاهان قرارداد دارم و با تمام وجودم می‌خواهم این ۶ ماه را به پایان برسانم و بعد ببینیم سرنوشت‌مان کدام سمت است. با من هیچ صحبتی نشده و تمام این خبرهایی که در فضای مجازی می‌آید نادرست است».نورافکن با اشاره به اینکه هنوز تحت قرارداد باشگاه سپاهان است، با رد شایعات مطرح شده گفت: «نه کسی با من صحبت‌ کرده و نه من کسی را مامور کردم که با جایی حرف بزند. ۶ ماه قرارداد دارم و سعی می‌کنم اوضاع خوبی داشته باشیم».با توجه به صحبت‌های ستاره سپاهان، به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی برای جذب او حداقل باید یک نیم‌فصل دیگر انتظار بکشد و باید دید با توجه به ناکامی در جذب امید نورافکن و ناکامی احتمالی در مسیر خرید میلاد محمدی، آیا سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به سراغ گزینه دیگری خواهد رفت یا با استفاده از وحید امیری، علی نعمتی و محمدمهدی احمدی در نیم‌فصل دوم کار خود را جلو می‌برد تا بتواند در پایان فصل نورافکن را برای حضور در پرسپولیس راضی کند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار