۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

پیش بینی هواشناسی از وضعیت بارش برف و باران در کشور ۲۸ دی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران،بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان شرق استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد بارش باران و در ارتفاعات برف ...

پیش بینی هواشناسی از  وضعیت بارش برف و باران در کشور ۲۸ دی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران،بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان شرق استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد بارش باران و در ارتفاعات برف انتظار می‌رود و به تدریج این سامانه از جنوب شرق خارج می‌شود.

پنجشنبه در جنوب شرق کشور ابرناکی و رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. قابل ذکر است در روزهای پنجشنبه تا یکشنبه وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در نوار شرقی و مناطقی از مرکز و جنوب کشور بویژه در خراسان رضوی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد.

همچنین در نوار غربی کشور جوی آرام همراه با روند افزایش دما خواهیم داشت. در ضمن در این مدت در سواحل گیلان غرب استان‌های مازندران و اردبیل جنوب بوشهر و فارس و غرب هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

همچنین خلیج فارس تا پنجشنبه مواج است و تا روز پنجشنبه تداوم آلودگی هوا را در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت خواهیم داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار