۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

پیش بینی برانکو درباره دو ستاره پرسپولیسی درست از آب درآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،پیش بینی برانکو درباره دو ستاره پرسپولیسی درست از آب درآمد. سیاست برانکو در قبال دو بازیکن پرسپولیس با گذر زمان مشخص شد که درست بوده است. برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس دور...

پیش بینی برانکو درباره دو ستاره پرسپولیسی درست از آب درآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،پیش بینی برانکو درباره دو ستاره پرسپولیسی درست از آب درآمد. سیاست برانکو در قبال دو بازیکن پرسپولیس با گذر زمان مشخص شد که درست بوده است.

برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس دوران شکوهمند و موفقی را پشت سر گذاشت و محبوبیت بسیار بالایی کسب کرد. بنابراین عجیب نیست که او همچنان از ضریب نفوذ بسیار بالایی بین هواداران برخوردار باشد. هر اظهار نظر ساده برانکو کلی در ایران مورد توجه قرار می‌گیرد و بازتاب دارد.

ادعای برانکو ثابت شد ؛ جمله معنادار پروفسور در خصوص ۲ پرسپولیسی ؛ مسلمان و رضاییان حواسشان معطوف مسائل فوتبالی نیست

این مربی اخیرا در یک مصاحبه تلویزیونی شرکت و دیدگاه‌هایش را درباره مسائل مختلف مطرح کرده است. او درباره کی‌روش، اسکوچیچ، تیم ملی، جام‌ جهانی و … حرف‌هایی زده که عکس‌العمل‌های فراوانی را به دنبال آورده است. بخش جالب‌تر مصاحبه او اما جایی بود که به اسامی مطرح‌شده واکنش‌های کوتاه و یک جمله‌ای نشان داد. زمانی که نظر برانکو را درباره رامین رضاییان پرسیدند، مربی کروات جمله معناداری به زبان آورد:

او سلبریتی است؛ درست مثل محسن مسلمان. این دو بازیکنانی هستند که نمی‌خواهند تغییر کنند و حواسشان معطوف به مسائل فوتبالی نیست.
دست بر قضا بخشی از ملتهب‌ترین دوران کار برانکو در پرسپولیس زمانی بود که او با همین دو بازیکن زاویه پیدا کرد. در هر دو نوبت هم ابتدا گروهی از هواداران جانب بازیکنان بی‌انضباط را گرفتند. هنوز صدای بلند فریادهای «مسلمان، مسلمان» یا «رامین رضاییان» که روی سکوهای ورزشگاه آزادی سر داده می‌شد، در گوش برانکو زنده است. او اما هرگز از اصولش کوتاه نیامد. در لیگ شانزدهم، زمانی که رضاییان بدون اجازه پرسپولیس را ترک کرد و پس از آن از ریزه‌اسپور ترکیه به جمع سرخپوشان بازگشت، تماشاگران در هر بازی برانکو را تحت فشار قرار می‌دادند که از رامین استفاده کند. او اما مقاومت می‌کرد و به ندرت از رضاییان سود می‌برد. کمی بعد هم به بهانه درگیری او با علی علیپور در اردوی امارات، برای همیشه روی نام رضاییان خط قرمز کشید.

پیش بینی برانکو درباره دو ستاره پرسپولیسی درست از آب درآمد

پیش بینی برانکو درباره دو ستاره پرسپولیسی درست از آب درآمد

داستان مسلمان هم در لیگ هفدهم به پایان رسید. او در میانه‌های همین فصل با برانکو دچار مشکل شد و رفت روی نیمکت. باز هم فشار شدید هواداران برای استفاده از مسلمان وجود داشت اما ایوانکوویچ اصولش را حفظ کرد. نهایتا هم در پایان فصل، مسلمان در لیست مازاد قرار گرفت. او همان زمان گفته بود:

ما آمدیم پرسپولیس را از منجلاب بیرون کشیدیم و دو سال قهرمان کردیم.
پرسپولیس اما سه سال بعد از جدایی مسلمان هم قهرمان شد. حالا پرسش اینجاست که مسلمان کجاست؟ رضاییان در چه سطحی قرار دارد؟

گذر زمان نشان داد سیاست برانکو در قبال فوتبالیست‌های که او آنها را «سلبریتی» می‌خواند درست بوده است. مسلمان حالا در ۳۱سالگی، حتی از سایپای دسته یکی هم کنار گذاشته شده و شاید عمر فوتبالی‌اش به پایان رسیده باشد، رضاییان هم بعد از بازگشت به پرسپولیس طی نیم‌فصل بازی، نشان داد از نظر شخصیت حرفه‌ای استانداردهای لازم را ندارد، در نتیجه احتمالا از تیم کنار گذاشته خواهد شد. امروز زمانی است که باید اعتراف کنیم:

نه آقای برانکو! آن فریادها در حمایت از بازیکنان بی‌انضباط حق شما نبود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار