۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

پرسپولیس تیم ملی را گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  ترکیب ثابت تیم ملی این روزها سه بازیکن تاثیرگذار و کلیدی از پرسپولیس دارد. حضور کنعانی زادگان در قلب خط دفاع و امیری و نورالهی در خط میانی به موفقیت تیم ملی کمک کرده و باید پرسپولیس را تاثیر گذار...

پرسپولیس تیم ملی را گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  ترکیب ثابت تیم ملی این روزها سه بازیکن تاثیرگذار و کلیدی از پرسپولیس دارد. حضور کنعانی زادگان در قلب خط دفاع و امیری و نورالهی در خط میانی به موفقیت تیم ملی کمک کرده و باید پرسپولیس را تاثیر گذارترین تیم باشگاهی در تیم ملی بدانیم.

برای اهمیت حضور این بازیکنان زدن دو گل توسط امیری و کنعانی به هنگ کنگ و سوریه را در نظر بگیرید و به آن پاس گل نورالهی در بازی با بحرین و وحید امیری در بازی با بوسنی را اضافه کنید.

پرسپولیسی‌ها حضور فعالی در اردوهای تیم ملی دارند و با اضافه شدن نام میلاد سرلک حالا نهمین بازیکن این تیم توسط اسکوچیچ به اردوها فراخوانده شده است.

پیش از این حامد لک، کنعانی زادگان، وحید امیری، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری و مهدی ترابی در اردوهای زیر نظر اسکوچیچ حضور داشتند.

با این حال برخی کارشناسان معتقدند باید بازیکنان بیشتری از این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی به اردو تیم ملی دعوت می شدند و حتی کمی افراطی‌ترها می گویند تیم پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی کافی بود!

منبع:

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

بماند

۲۰ خرداد ۱۴۰۰


مگه میخواست با گوا هند بازی کنه یا با تیم السان کره ،، همین الان هم یکی مثل کنعانی زادگان و نعمتی و سرلک و کمال گتوزو ،اینا الکی دعوت شدن تیم ملی ، اونم مربی کاره ای نیست مثل این که وزارت انتخاب میکنه بازیکن های میلی تیم محبوبش را ،، امیدوارم به تیم ملی با یه نگاه دیگه نگاه کنند چرا که تیم ملی دیگه استقلال و سپاهان و تراکتور نیست که بخواد بدبختش کنه

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار