۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

ولع زشت عروس خانم برای بستنی وسط عروسی‌اش!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،استرس حاکم در روزهای نزدیک به عروسی و بخصوص در روز عروسی، باعث می شود اکثر عروس و دامادها توجه همیشگی را به خورد و خوراک شان نداشته باشند برای همین گاهی حتی دچار کاهش وزن هم میشوند، اما این مسئله ب...

ولع زشت عروس خانم برای بستنی وسط عروسی‌اش!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،استرس حاکم در روزهای نزدیک به عروسی و بخصوص در روز عروسی، باعث می شود اکثر عروس و دامادها توجه همیشگی را به خورد و خوراک شان نداشته باشند برای همین گاهی حتی دچار کاهش وزن هم میشوند، اما این مسئله برای همه یکسان نیست و چنانچه در این بخش خواهید خواند، هستند افرادی که بی توجه به حساسیت شرایط و کاملا خونسرد حتی بیش از پیش غذا می خورند.

ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی که به سرعت به یکی از پست های وایرال و ویروسی تبدیل شد صحنه ای را نشان میدهد که یک عروس جوان هندی پشت میز خوردنی های خوشمزه نشسته و به سرعت در حال سرو کیک و بستنی و .. است و بی توجه به اشاره و تذکرات اطرافیان به کار خود ادامه میدهد.

ابتدا دلیل این پرخوری عروس و رفتار اطرافیان مشخص نیست اما کمی بعد مشخص میشود که دلیل پرخوری عروس شکمو بودنش است و دلیل اصرار اطرافیان تاخیر در برگزاری مراسم ازدواج است.

باورکردنی نیست اما حقیقت دارد، از قرار معلوم آقای داماد و دیگر اعضای خانواده منتظر برگزاری مراسم سنتی ازدواج هستند که عروس به دلیل ولع خوردن بستنی و کیک، آنها را معطل نگاه داشته و از آنها می خواهد کمی صبر کرده و پس از سیر شدنش مراسم را شروع کنند و این خواسته ی در نوع خود عجیب عروس، داماد و میهمانان را متعجب می‌کند.

جالب است که عروس شکمو بی توجه به وضعیت داماد و میهمانان به خوردن خود ادامه میدهد و مشخص است که انتظار دارد همه به چنین خواسته ی او احترام گذاشته و بدون اعتراض منتظر بمانند.

این ویدئو که توسط یکی از میهمانان ضبط و منتشر شده است، طبق انتظار واکنش های طنز متعددی را دریافت کرده و خیلی سریع به یکی از ویدئوهای پربازدید تبدیل شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار