۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

وعده جذاب آجورلو برای استقلالی ها ؛ استادیوم اختصاصی در راه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،عدیرعامل استقلال اعلام کرد در صورت اهدای زمین از سوی وزارت ورزش، استادیوم اختصاصی آبی ها ساخته می شود. مصطفی آجورلو : شش ماه است درگیر طراحی و ساخت استادیوم اختصاصی استقلا...

صعود چشمگیر استقلال در رده‌بندی جهانی/ فولاد جانشین پرسپولیس شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،عدیرعامل استقلال اعلام کرد در صورت اهدای زمین از سوی وزارت ورزش، استادیوم اختصاصی آبی ها ساخته می شود.

مصطفی آجورلو : شش ماه است درگیر طراحی و ساخت استادیوم اختصاصی استقلال هستیم

جلسه معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال با اخبار جالب و ویژه ای همراه بود. علاوه بر خبر تأسیس شبکه اختصاصی استقلال، حالا آبی ها می توانند خود را از هر زمان دیگری به وعده ساخت استادیوم خانگی نزدیک تر ببینند.

مصطفی آجورلو در حاشیه مراسم امروز و پس از اعلام افتتاح شبکه استقلال گفت:

یک خبر خوب دیگر هم بدهم. بعد از این مراسم با آقای سالمی زاده قراردادی را امضا می کنیم تا به ما کمک کند. شش ماه است درگیر طراحی و ساخت استادیوم اختصاصی استقلال هستیم که از طریق ایشان و شرکتشان در کشور فرانسه برای این کار اقدام می شود.

او ادامه داد:

قرار است در تاریخ ۱۵ تیر نقشه برای ما ارسال شده و توسط آقای سمیعی قرارداد آن تنظیم شود. به آقای رئیس جمهور گفتم قبلا یک استادیوم ساخته اند، بگذارید من هم یک استادیوم بسازم، سرمایه گذار آورده ام، به من زمین بدهید. جواب نامه من کجاست؟ بعدا در این خصوص مصاحبه می کنم.

مصطفی آجورلو : شش ماه است درگیر طراحی و ساخت استادیوم اختصاصی استقلال هستیم

مصطفی آجورلو : شش ماه است درگیر طراحی و ساخت استادیوم اختصاصی استقلال هستیم

در پایان مراسم معارفه ساپینتو در شرایطی که مدیرعامل استقلال در حال امضای قرداد این همکاری بود، گفت:

اگر آقای سجادی براساس دستور رئیس جمهور زمین آن را بدهد و از طریق شهرداری تهران و آقای زاکانی مجوزات آن را بگیریم و آقای سالمی زاده و شرکتشان نیز بیایند و یک استادیوم خوب در شأن باشگاه استقلال بسازیم، خیلی کار بزرگی است.

آجورلو یک بار دیگر و در شرایطی که قرارداد امضای ساخت استادیوم را در دست داشت بر اهدای زمین از سوی وزارت ورزش تأکید کرد و گفت:

مسئولیت ساخت استادیوم برابر دستور آقای رئیس جمهور است. آقای سجادی، زمین آن را بدهید، ان شالله این استادیوم را می سازیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار