۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

واکنش مهاجم لیگ برتری به پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش مهاجم لیگ برتری به پیشنهاد پرسپولیس. رضا شکاری، بازیکن گل‌گهر پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل تراکتور در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قسمت شد و هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت، گلزنی کر...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش مهاجم لیگ برتری به پیشنهاد پرسپولیس. رضا شکاری، بازیکن گل‌گهر پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل تراکتور در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قسمت شد و هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت، گلزنی کردم ولی در فکر آن نبودم؛ نه من بلکه کل تیم‌مان اینطور است.

بازیکن گل‌گهر در واکنش به این که این تیم گران‌ترین کادر بازیکنان و فنی لیگ برتر را دارد، بیان کرد: ما نسبت به تیم‌های عربستانی خیلی عقبیم اما در فوتبال ایران، تیم ما شفاف‌سازی کرد و فکر می‌کنم از نظر قرادادی، پنجم و ششم است.

شکاری در پاسخ به این سوال که آیا گل‌گهر مدعی قهرمانی است؟ گفت: تیم‌های آقای قلعه‌نویی همیشه در کورس هستند و همیشه تلاش می‌کنیم نماینده خوبی برای سیرجان باشیم. البته هنوز خیلی زود است و باید صبر کنیم تا راجع به قهرمانی صحبت کنیم.

او درباره پیشنهاداتی که از پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: من با گل‌گهر قرارداد دارم و باشگاه باید تصمیم بگیرد. من تمرکزم را تا پایان فصل برای گل‌گهر می‌گذارم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار