• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 28 September - 2022

اخبار ویژه

با این میوه پاییزی قلبتان را سالم نگه دارید مستند فیلم 17 روی صحنه می رود شناسایی ۲۶۲ بیمار جدید کرونایی در کشور / ۷ نفر دیگر فوت شدند بیستمین دوره مسابقات ملی بتن برگزار می شود بارش باران و کاهش دما در ۱۰ استان/وزش باد شدید در ۵ استان بخشنامه رسیدگی به پرونده‌های حوادث اخیر ابلاغ شد؛ افراد فاقد سابقه با ارشاد شدن آزاد می‌شوند بهادری جهرمی: حدود ۱۰ میلیون نفر در سفرهای زیارتی اخیر شرکت کردند آخرین خبرها از افزایش مجدد حقوق بازنشستگان روزانه ۲ کارگر در ایران حین کار فوت می‌کنند پیش بینی هوای امروز 6 مهر/ فردا، شرق تهران بارانی می‌شود کدام سربازان حقوق ۱۰ تا ۱۲ میلیونی می‌گیرند؟ خواص فوق العاده شربت، جوشانده و ضماد خاکشیر برای سلامتی اعلام جزییاتی تازه از همسان سازی حقوق بازنشستگان آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه رتبه‌بندی معلمان اعلام شد خرما خشک اکسیر بازیافت انرژی آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان 6 مهر1401 /تازه ترین جزئیات از همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد خواص این خشکبار برای لاغری، دیابت و کبد چرب چرا باید ارده را با خرما یا شیره انگور مصرف کنیم ؟ خرما خشک اکسیر بازیافت انرژی کالری میوه خشک بیشتر است یا میوه تازه؟

واکنش‌ فدراسیون فوتبال به اعتراض ملی‌پوشان/ پیشنهاد دویست میلیاردی نبود

  • کد خبر : 1352726
  • 01 مهر 1401 - 13:56
واکنش‌ فدراسیون فوتبال به اعتراض ملی‌پوشان/ پیشنهاد دویست میلیاردی نبود
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعتراض بازیکنان تیم ملی به کیفیت لباس تیم ملی در اردوی قطر پیگیری شده است، گفت: قرار بود اردوی ما در کشور کانادا باشد و آب و هوای این دو کشور فرق دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش‌ فدراسیون فوتبال به اعتراض ملی‌پوشان/ پیشنهاد دویست میلیاردی نبود. احسان اصولی در خصوص انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: برای فدراسیون فوتبال آنچه شرط قطعی است، این است که تیم ملی در جام جهانی بهترین حضور را داشته باشد.

واکنش‌ فدراسیون فوتبال به اعتراض ملی‌پوشان/ پیشنهاد دویست میلیاردی نبود

این قطعی است. اینکه این حضور بر اساس متغیرها چطور محقق بشود، آنالیز می‌شود. در آن پردازش‌ها است که ممکن است به X یا Y برسیم و رودربایسی نداریم. هر فردی بهترین شرایط را برای جام جهانی محقق کند، با او کار می‌کنیم. اسیر بحث‌های رسانه‌ای و خوش آمدها و ناخوش آمدها نمی‌شویم. تصمیمی را با چند پیش شرط گرفتیم و همان تصمیم اجرایی شد. نحوه جابجایی و اطلاع رسانی صرفه و صلاح تیم ملی بود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: الان رئیس کمیته فوتسال هستم و دیگر سرپرست نیستم. چند ماهی است که حکم گرفته‌ام. اسفند سال گذشته از کمیته بازاریابی استعفا کردم ولی هنوز فردی را معرفی نکرده‌اند. در حال حاضر به عنوان سرپرست در کمیته بازاریابی هستم.

وی درباره دستاوردهایش در کمیته بازاریابی یادآور شد: مهمترین رویکرد در بازاریابی این بود که در بحث حق پخش پیگیری‌هایی انجام شد. موانع جدی وجود دارد ولی مبانی فکری و توجیهی آماده شد. این یک کار زیربنایی مهم بود. در حوزه شبکه‌های اجتماعی طرح خوبی آماده شد. فراخوانی دادیم و به دنبال شریک تجاری بودیم به این معنا که این فضا را واگذار نکنیم.

اصولی درباره اینکه آیا درست است در آن زمان پیشنهاد ۲۰۰ میلیاردی از سوی فدراسیون رد شد؟ اظهار کرد: نه این‌طور نبود. یکی از مهمترین کارهای بازاریابی که سعی کردیم دنبال کنیم این بود که همه تصمیمات و قراردادها بخصوص جذب حامی مالی در یک ساختار قرار بگیرد. این‌طور نباشد من مذاکره کنم و به عقد قرارداد منتج بشود. در بحث شریک فضای مجازی دو مجموعه شناخته شده در کشور جلو آمدند و پیشنهاداتی دادند. دوره سرپرستی بود و هیات رئیسه هم بحث حد نصاب را داشت. در فراخوان لباس داوران، پیگیری کردیم و با شرکتی با افزایشی تقریباً پنج برابری قراردادی را عقد کردیم. بعد هم لباس تیم ملی بود.

وی در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال و کمیته بازاریابی عمل منتج به درآمدزایی انجام نداده است، تاکید کرد: باید شکل حقوقی و قانونی را جلو می‌بردیم. وقتی به تصمیم نهایی می‌رسید، دوستانی که مذاکره می‌کردند یک نکته می‌گفتند: آیا رئیس بعدی بیاید این را می‌پذیرد یا نه؟ امضا را باید رئیس انجام بدهد. با کسانی که به فراخوان‌ها می‌آمدند می‌گفتند اجازه بدهید رئیس فدراسیون مشخص بشود.

فدراسیون فوتبال

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه در دوران عزیزی خادم این فعالیت‌ها صورت نگرفته بود، گفت: آنجا رویکردهای دیگری وجود داشت و فعالیت کمیته بازاریابی پسا عزیزی خادم بود. در دوره عزیزی خادم، ایشان نگاه‌های دیگری داشتند و با تمام کمیته‌های تخصصی به نحوی دیگر برخورد می‌کردند و کار کارشناسی نمی‌کردند. مثلاً برای VAR در هیات رئیسه هیچ صحبتی نشد و به یکباره دیدیم در تلویزیون بحثش را مطرح کردند.

اصولی با اشاره به انتخاب اسپانسر پیراهن تیم ملی خاطرنشان کرد: این را که می گویم، یک دستاورد برای خودم و هیات رئیسه می دانم. تمام قراردادها و تصمیماتی که می‌گیریم را در یک چارچوب قرار دادیم. در لباس تیم ملی هم این اتفاق افتاد که مسبوق به سابقه نبود. فراخوان ما بین المللی بود و نشان‌های غیر ایرانی را هم دعوت کردیم. در این فراخوان ۶ پاکت دریافت کردیم که سه شرکت خارجی بود. یک نام تجاری مشترک ایرانی – آلمانی بود و دو برند ایرانی. اسناد فراخوان مشخص بود. چیزی که برایمان اهمیت دارد، این است که گل کار همین جام جهانی است ولی باید از این استفاده کنیم برای سه، چهار سال آینده تا فدراسیون را تامین مالی کنیم. همه دوست دارند همین سه بازی دیده بشوند و بعد خداحافظ.

وی ادامه داد: مهمترین شرط ما این بود که سه سال قرارداد می‌بندیم. پیشنهاد سه برند خارجی تامین اقلام مورد نیاز ما بود. شکل تحویل و تسویه حساب خارج از ایران بود و بابت تحریم‌ها ملاحظاتی داشتیم. یک برند می‌گفت در آلمان و هامبورگ به شما تحویل می‌دهم. یک فاکتور مهم، تامین به موقع البسه است. در جام جهانی‌های قبل با یک برند خارجی قرارداد بستیم ولی به خاطر تحریم‌ها یک بخش را ارسال کردند و دیگر از ارسال سایر لباس‌ها خودداری کردند. گفتند دیگر پول هم نفرستید.

اصولی تاکید کرد: برند ایرانی – آلمانی می‌خواست قرارداد یک ساله امضا کند که البته بعداً این را اصلاح کرد. بحث کیفی هم مهم است. یک کمیته سه نفره برای بحث کیفی تشکیل شد و بر اساس یک جدول، امتیاز داده شد.

وی در خصوص چالش‌های حقوقی برای البسه تیم ملی و احتمال رویارویی با چنین مشکلاتی تاکید کرد: این از خبرهایی است که شما دارید و ما نداریم! حتی خواب و کابوسش را هم ندیده‌ایم!

سخنگوی فدراسیون فوتبال یادآور شد: مهمترین مولفه در بحث کیفیت لباس، پارچه و تکنولوژی است. برای آب و هوای قطر، تکنولوژی خنک کنندگی لازم است. تولید این پارچه عمدتاً در شرق آسیا صورت می‌گیرد. خیلی از برندها، لباس‌های خود را از آنجا و تحت لیسانس تولید می‌کنند. برند انتخاب شده تیم ملی پارچه را از آنجا تامین می‌کند و نمونه پارچه را هم آورد.

اصولی درباره اعتراض ملی پوشان به کیفیت لباس و برند فعلی تیم ملی در اردوی قبلی این تیم در قطر و بازی با الجزایر گفت: این را پیگیری کردیم. بابت این موضوع حساس بودیم و سه، چهار ماه درگیر شدیم تا به تصمیم نهایی برسیم. ایشان را مورد سئوال قرار دادیم. اصلاً در اردوی قطر معلوم نبود برند فعلی، اسپانسر تیم ملی می‌شود. کل برنامه ریزی فدراسیون دیده بود، برای آب و هوای کانادا بود. تیمی که از فدراسیون با برند توافق کرده بود، ملاحظه آب و هوای کانادا را کرده بود. آب و هوای کانادا و قطر فرق دارد. اعتراض بازیکنان را منتقل کردیم و جواب را گرفتیم.

وی درباره اینکه چرا فدراسیون پولی از اسپانسر لباس دریافت نکرده است، اظهار کرد: تامین تمام البسه ورزشی تمام تیم ملی بزرگسالان تا سه سال رایگان تامین می‌شود. در بحث فوتبال ساحلی، فوتسال و بانوان در سطح بزرگسالان هم تا مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تامین می‌شود. این را تهاتر کرده‌ایم. این یک سیاست در فدراسیون است که خودم طرفدار و حتی طراحش بودم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا ارزش مهدی طارمی، سردار آزمون و… برای یک لباس در جام جهانی ۱۰ میلیارد تومان است؟ گفت: باید بهترین پیشنهاد را انتخاب می‌کردیم. شما می‌آمدید و پیشنهاد بهتری می‌دادید! شرکت‌های دیگر پیشنهادی ندادند. برندی که سه خط دارد حتی نزدیک هم نشده است!

اصولی گفت: ما پیشنهاد را فراخوان گذاشتیم و از جلسات فیلم گرفتیم. ببینید چه کسی بهترین پیشنهاد را داده است. این بهترین پیشنهادی بوده که دریافت کردیم؛ از جهات مختلف هم عدد هم کیفیت.

وی که در برنامه «ورزشگاه» حاضر شده بود، ادامه داد: فقط سه سال اقلام تیم ملی بزرگسالان خودش یک عددی می‌شود. برای خریدهایی که انجام می‌دهیم، تا سقف سالیانه ۱۰ میلیارد است و سه سال می‌شود ۳۰ میلیارد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://andishemoaser.ir/?p=1352726

برچسب ها

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

ساماندهی

logo-samandehi