۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

واکنش رسمی رئیس کمیته داوران به اعتراض سرمربی مس رفسنجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،واکنش رسمی رئیس کمیته داوران به اعتراض سرمربی مس رفسنجان. مصاف مس رفسنجان – نساجی از هفته نخست دور برگشت لیگ برتر با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی داور به اشتباه...

واکنش رسمی رئیس کمیته داوران به اعتراض سرمربی مس رفسنجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،واکنش رسمی رئیس کمیته داوران به اعتراض سرمربی مس رفسنجان. مصاف مس رفسنجان – نساجی از هفته نخست دور برگشت لیگ برتر با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی داور به اشتباه گل صحیح تیم مس رفسنجان را آفساید اعلام کرد و یک پنالتی به روی کریم اسلامی گرفت که به نظر پنالتی به نظر نمی رسید.

این اشتباهات و تعدد اشتباهات علیه تیم مس رفسنجان موجب شد تا محمد ربیعی این اشتباهات را سهوی نداند و حتی به نوعی صحبت کند که این سوت ها جانبدارانه بوده است.

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران نسبت به این مصاحبه واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه در بازی‌های هفته قبل اشتباهات داوری در بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران رخ داد، به طوریکه نتیجه بازی با رفتار داوران تغییر کرد. شخصا بیشترین ناراحتی را از هر اشتباه تاثیرگذار دارم. هر داوری در هر بازی در نیم فصل دوم اشتباهی تاثیرگذار داشته باشد، جریمه خواهد شد و با هیچ داوری در هیچ سطحی مماشات وجود ندارد.

او البته حاضر نشد سوت های جانبدارانه را بپذیرد. خداداد افشاریان این درخواست را داشت: در پایان به همه مربیان ، بازیکنان و دست اندرکاران تیم‌هایی که به هر طریق از داوری متضرر می شوند تاکید دارم که هیچ مصاحبه و رفتار تند و گاهی بی احترامی در رابطه با این قشر زحمت کش قابل پذیرش نیست و کمیته داوران تلاش می کند نسبت به چینش داوری بازی‌ها حساسیت و وسواس بیشتری به خرج دهد. بار دیگر از زحمات تمام کسانی که صادقانه برای فوتبال زحمت می کشند تشکر می‌کنم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار