۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

واکنش تند اسکوچیچ به بزرگترین نقطه ضعف تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،واکنش تند اسکوچیچ به بزرگترین نقطه ضعف تیم ملی . دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در یک گفت و گوی اینترنتی، به یکی از مهمترین انتقادهایی که از او شده، پاسخ داده است. به گزارش...

آخرین اخبار لیگ برتر ایران/ اتفاق عجیب برای گزینه اول کاپیتانی در تیم اسکوچیچ/ ستاره بزرگ را پس زدند! / خداحافظی با طارمی و سردار در تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،واکنش تند اسکوچیچ به بزرگترین نقطه ضعف تیم ملی . دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در یک گفت و گوی اینترنتی، به یکی از مهمترین انتقادهایی که از او شده، پاسخ داده است.

به گزارش پارس فوتبال، منتقدان دراگان اسکوچیچ روی این نکته تاکید زیادی دارند که او مربی بازیهای بزرگ نیست و برای مثال نتوانست کره جنوبی را شکست دهد یا جلوی الجزایر، تیمش بازنده شد. اتفاقی که باعث شده آنها نگران نتایج تیم ملی در جام جهانی شوند.

دراگان اسکوچیچ : این مساله اذیتم می‌کند که می‌‎گویند من نمی‌توانم در بازیهای بزرگ نتیجه بگیرم

سرمربی تیم ملی در واکنش به انتقاد، چنین پاسخی داده است:

این مساله اذیتم می‌کند که می‌‎گویند من نمی‌توانم در بازیهای بزرگ نتیجه بگیرم. بازی بزرگ ما دیدار مقابل عراق و بحرین بود که اگر آنها را شکست نمی‌دادیم، نمی‌توانستیم به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی صعود کنیم و حذف می‌شدیم.

واکنش تند اسکوچیچ به بزرگترین نقطه ضعف تیم ملی

واکنش تند اسکوچیچ به بزرگترین نقطه ضعف تیم ملی

اسکوچیچ درباره دلیل باخت به کره جنوبی و الجزایر هم، اینگونه از خود دفاع کرده است:

جلوی کره ۵ بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم و بازی با الجزایر هم که دیدار دوستانه بود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط