۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

نکونام به دنبال اولین برد لیگ برتری مقابل پرسپولیس/ یحیی دست بالاتر را دارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نکونام به دنبال اولین برد لیگ برتری مقابل پرسپولیس/ یحیی دست بالاتر را دارد!. پرسپولیس و فولاد درحالی حساس ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر را در اهواز برگزار خواهند کرد که دو تیم شرایط متفاوتی را تجر...

نکونام به دنبال اولین برد لیگ برتری مقابل پرسپولیس/ یحیی دست بالاتر را دارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نکونام به دنبال اولین برد لیگ برتری مقابل پرسپولیس/ یحیی دست بالاتر را دارد!. پرسپولیس و فولاد درحالی حساس ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر را در اهواز برگزار خواهند کرد که دو تیم شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند. پرسپولیس در این فصل بسیار خوب نتیجه گرفته و صدرنشین لیگ برتر به حساب می‌آید و فولاد با وجود هزینه زیاد در تابستان و خریدهای گرانقیمت، نتوانسته هوادارانش را راضی کند و جایی در بین ۴ تیم اول لیگ ندارد.

این دو تیم تاکنون در ۴۹ بازی در چارچوب رقابت‌های مختلف مسابقات مختلف (لیگ آزادگان، لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام) به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با کسب ۲۵ برد و ۱۲ تساوی، عملکرد موفق‌تری به جا گذاشته است.

جواد نکونام تاکنون در ۶ دیدار لیگ برتری سکان‌دار هدایت فولاد خوزستان برابر پرسپولیس بوده که حاصل آن ثبت چهار شکست و دو تساوی در کارنامه این سرمربی است. اولین تقابل نکونام به عنوان سرمربی با پرسپولیس به هفته دهم لیگ نوزدهم برمی‌گردد که در آن شاگردان گابریل کالدرون توانستند با تک گل مهدی ترابی در خوزستان از سد حریف خود بگذرند. یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام تاکنون ۷ بار در لیگ برتر با هم تقابل داشتند که حاصل آن ۴ برد برای گل‌محمدی، ۲ تساوی و تنها یک پیروزی به سود نکونام بوده است.

تنها برد نکونام برابر پرسپولیس به عنوان سرمربی در دیدار سوپرجام فصل گذشته بوده است اما در لیگ برتر، به جز کسب دو تساوی همواره بازنده بوده است. یحیی گل محمدی که سابقه بازی در فولاد خوزستان را نیز دارد، به عنوان سرمربی برابر این تیم عملکرد خوبی داشته است و در ۱۹ مصافی که یحیی با تیم های مختلف مقابل فولاد برگزار کرده، صاحب ۹ برد، ۷ تساوی و ۳ شکست شده است.

یحیی و جواد که زمانی در تیم ملی هم همبازی بودند و رابطه خوبی هم با هم دارند، نیاز مبرمی‌به کسب ۳ امتیاز بازی روز جمعه دارند و شکست هر کدام از آن ها کار را در ادامه فصل برایشان سخت خواهد کرد.با این حال یحیی و تیمش که در این روزها حسابی روی فرم هستند، با توجه به کیفیت هفته های اخیر پرسپولیس دست بالاتر را در بازی مقابل فولاد خواهند داشت، هرچند بازی در اهواز همیشه یکی از سخت ترین دیدارهای پرسپولیس در طول فصل به حساب می‌آید.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار