۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

نقل و انتقالات پرسپولس به فضای مجازی رسید / دردسر بزرگ برای یحیی گل محمدی در معاوضه این ستاره پرسپولیسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، نقل و انتقالات پرسپولس به فضای مجازی رسید / دردسر بزرگ برای یحیی گل محمدی در معاوضه این ستاره پرسپولیسی.  انتقال یک طرفه سیامک نعمتی به فولاد با واکنش گروهی از هواداران پرسپولیس د...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، نقل و انتقالات پرسپولس به فضای مجازی رسید / دردسر بزرگ برای یحیی گل محمدی در معاوضه این ستاره پرسپولیسی.  انتقال یک طرفه سیامک نعمتی به فولاد با واکنش گروهی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی همراه شده است. آن ها با اشاره به نقل و انتقالات چند سال اخیر به پیش شرط های باشگاه فولاد برای انتقال بازیکن به پرسپولیس اشاره کرده و تاکید داشته اند هروقت پرسپولیس بازیکنی از فولاد خواسته، باشگاه اهوازی ابتدا با انتقال مخالفت کرده و بعد هم شرط و شروط مالی را مطح کرده و در ازای انتقال یک بازیکن، گاهی حتی چند بازیکن از پرسپولیس را طلب کرده است.

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

در فضای مجازی با اشاره به این موضوع این سوال را مطرح کرده اند که چرا باشگاه پرسپولیس به این راحتی رضایت نامه سیامک نعمتی را برای باشگاه فولاد صادر می کند و از اشتباهات قبلی اش درس نمی گیرد.

ادعا و سوال درستی که البته تنها یک پاسخ برای آن وجود دارد و آن این است که هیچ بازیکنی از تیم فولاد مورد نظر یحیی قرار نگرفته است. باشگاه پرسپولیس در چند نوبت از گل محمدی پرسید که آیا در قبال انتقال نعمتی به تیم های مس، تراکتور و فولاد که خواهان جذب او شده اند، بازیکنی را می خواهد یا نه و گل محمدی هم اعلام کرده از این تیم ها بازیکنی نمی خواهد.

از این رو طبیعی است که باشگاه پرسپولیس هم یک طرفه فسخ نعمتی را صادر کرده و تنها شرط مطرح شده این است که سیامک نعمتی مبلغ قرارداد این فصل و باقی مانده مطالبات خود از فصول گذشته را نیز ببخشد. شاید تنها منفعت باشگاه پرسپولیس از انتقال بازیکنی با توانایی های سیامک نعمتی همین موضوع باشد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار