۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

نقل و انتقالات استقلال ۲ بهمن | مدافع استقلال اخراج شد / قلم قرمز ساپینتو روی نام بازیکن حاشیه‌ ساز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، نقل و انتقالات استقلال ۲ بهمن | مدافع استقلال اخراج شد / قلم قرمز ساپینتو روی نام بازیکن حاشیه‌ ساز. تیم فوتبال استقلال در شرایطی امروز دومین جلسه تمرینی خود بعد از دیدار برابر سپ...

سیاوش یزدانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، نقل و انتقالات استقلال ۲ بهمن | مدافع استقلال اخراج شد / قلم قرمز ساپینتو روی نام بازیکن حاشیه‌ ساز. تیم فوتبال استقلال در شرایطی امروز دومین جلسه تمرینی خود بعد از دیدار برابر سپاهان را پشت سر گذاشت که سیاوش یزدانی، مدافع میانی و کاپیتان این تیم در دیدار برابر سپاهان، از سوی ریکاردو ساپینتو اجازه تمرین پیدا نکرد!

این اتفاق در شرایطی رخ داد که یزدانی پس از مصدومیت محمدحسین مرادمند به ترکیب اصلی استقلال راه یافته و در کنار سیلوا زوج خط دفاعی استقلال را ساخته بود و حتی مقابل سپاهان در اصفهان به واسطه سابقه بیشترش نسبت به سایر بازیکنان، بازوبند کاپیتانی آبی‌ها را هم بر بازو بسته بود.

یزدانی که پیش از این و در اوایل نیم‌فصل نخست هم به دلیل انتشار یک توییت در مورد جشن تولد سرمربی استقلال و کنایه‌هایی که به ساپینتو زده بود از جمع آبی‌ها کنار گذاشته شده بود، اما در نهایت به تیم برگشته بود، حالا برای دومین بار از سوی این سرمربی از تیم کنار گذاشته شد و باید دید آیا این بار برای همیشه از تفکرات ساپینتو خارج خواهد شد و دیگر به تیم باز نمی‌گردد یا اینکه اوضاع برای او جور دیگری پیش خواهد رفت.

گفته می‌شود ساپینتو روز گذشته تصمیمش مبنی بر کنار گذاشتن این بازیکن را گرفته و به اطلاع این بازیکن و باشگاه هم رسانده بود اما سیاوش یزدانی با این استدلال که نمی‌خواهد از تیم جدا شده یا با بازیکن دیگری معاوضه شود، امروز قصد داشت در تمرین شرکت کند که این اجازه را پیدا نکرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار