۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

نقل و انتقالات استقلال / درخواست رسمی باشگاه لیگ برتری برای انتقال ستاره گلساز استقلال / لیست خروجی ساپینتو محبوب حریف پرسپولیس شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال، نقل و انتقالات استقلال / درخواست رسمی باشگاه لیگ برتری برای انتقال ستاره گلساز استقلال / لیست خروجی ساپینتو محبوب حریف پرسپولیس شد. باشگاه فولاد با ارسال نامه‌ای به باشگاه اس...

مهاجم آبی ها قوز بالا قوز استقلال و آجورلو ؟ / بمب نقل و انتقالاتی استقلال، ربوده شد؟ / ستاره عازم شمال شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال، نقل و انتقالات استقلال / درخواست رسمی باشگاه لیگ برتری برای انتقال ستاره گلساز استقلال / لیست خروجی ساپینتو محبوب حریف پرسپولیس شد. باشگاه فولاد با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال، خواستار جذب سجاد شهباززاده شده است.

به گزارش پارس فوتبال، سجاد شهباززاده که به عنوان نخستین خرید تابستانی مصطفی آجورلو به استقلال پیوست، هرگز نتوانست درخشش زمان حضور در سپاهان را با پیراهن آبی نیز تکرار کند و تنها در چهار دیدار این فصل از ابتدا برای تیمش به میدان رفته و در سایر دیدارها به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین مسابقه شده است.

شهباززاده که توانست در فصل بیستم عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند، در سیزده دیداری که برای استقلال به میدان رفته موفق به گلزنی نشده و ساپینتو نیز از هفته چهارم به بعد (بجز دیدار با مس رفسنجان)، ترجیح داده تا از ارسلان مطهری یا سایر مهاجمان استفاده کند.

حالا و در شرایطی که هنوز وضعیت پنجره نقل و انتقالات استقلال نامشخص است، شهباززاده تیم‌هایی را خواهان خود می‌بیند و احتمال دارد در صورت موافقت ساپینتو، این بازیکن از جمع آبی‌ها جدا و راهی تیم دیگری شود.

فولاد که در نیم فصل نخست نتوانست انتظارها را برآورده کند و به دنبال تقویت خط حمله خود است، قصد دارد شهباززاده را از استقلال به خدمت بگیرد. با درخواست نکونام، مدیران فولاد نامه‌ای به همتایان خود در تهران ارسال کرده‌اند و خواستار به خدمت گرفتن این مهاجم با‌تجربه شده‌اند.

باشگاه استقلال نیز این موضوع را به ساپینتو اعلام کرده و قرار است تا تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص صورت گیرد. در صورت موافقت سرمربی پرتغالی، شهباززاده راهی اهواز می‌شود تا با پوشیدن پیراهن فولاد، زیر نظر نکونام به فوتبالش ادامه دهد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار