۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

نقل و انتقالات استقلال | خط و نشان ستاره های استقلالی برای باشگاه / علت کوچ ستاره های استقلالی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نقل و انتقالات استقلال | خط و نشان ستاره های استقلالی برای باشگاه / علت کوچ ستاره های استقلالی مشخص شد. ساپینتو سرمربی استقلال به چند بازیکن این تیم اعتقاد ندارد و بارها در تصمیم گیری هایش در تیم ...

فشار شدید سرمربی پرتغالی به بازیکنان / شب و روزمان را در ترکیه گم کرده ایم / ادعای عجیب بازیکن استقلال در خصوص ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نقل و انتقالات استقلال | خط و نشان ستاره های استقلالی برای باشگاه / علت کوچ ستاره های استقلالی مشخص شد. ساپینتو سرمربی استقلال به چند بازیکن این تیم اعتقاد ندارد و بارها در تصمیم گیری هایش در تیم این موضوع را اثبات کرده و به مدیران استقلال نیز اعلام کرده که این نفرات برای جدایی یا ماندن در تیم مختار هستند.

این مربی از عزیزآمانوف و بازیکنانی مانند سجاد شهباززاده در ترکیب تیم استفاده نمی کند و کاملا مشخص است که اعتقادی به این نفرات ندارد به همین دلیل این دو بازیکن در لیست خروجی های استقلال قرار دارند.

اما در مورد جدایی نفرات مازاد از جمع آبی ها مشکلاتی وجود دارد که دست مدیران تیم را بسته است و در حال حاضر راضی به جدایی رسمی این نفرات نیستند و ترجیح می دهند که این بازیکنان همراه تیم به تمرینات ادامه دهند و در لیست باقی بمانند.

آمانوف و شهباززاده برای جدایی از استقلال شرط گذاشتند و اعلام کردند تا زمانی که پولشان را کامل دریافت نکنند از استقلال جدا نمی شوند و در این تیم می مانند.

قرارداد آمانوف به دلار است و در زمان سردار آجورلو بسته شده و از طرفی شهباززاده نیز شرایطی مشابه آمانوف دارد و به دلیل مبلغ بالای قرارداد این نفرات علی فتح الله زاده نتوانسته توافق لازم را با این بازیکنان انجام دهد و بازیکنان استقلال نیز به دلیل مشکل با ساپینتو و قرار گرفتن در لیست مازاد نیم فصل در مورد مطالباتشان کوتاه نمی آیند و خواستار دریافت کامل پولشان هستند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار