۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

ناامیدی کاپیتان سابق پرسپولیس از سرمربیگری در این باشگاه+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی، ناامیدی کاپیتان سابق پرسپولیس از سرمربیگری در این باشگاه+جزئیات. حمید درخشان در گفتگویی در خصوص دوران مربی‌گری‌اش در باشگاه پرسپولیس گفت: بزرگترین اشتباهی که تو عمرم کرده ام فکر ...

ناامیدی کاپیتان سابق پرسپولیس از سرمربیگری در این باشگاه+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی، ناامیدی کاپیتان سابق پرسپولیس از سرمربیگری در این باشگاه+جزئیات. حمید درخشان در گفتگویی در خصوص دوران مربی‌گری‌اش در باشگاه پرسپولیس گفت: بزرگترین اشتباهی که تو عمرم کرده ام فکر می کنم در سال ۹۳ نباید مسئولیت پرسپولیس را قبول می کردم. خیلی مرا تحت فشار گذاشتند که آن را قبول کردم. واقعا بدترین دوران پرسپولیس بود.

در بحث مربیگری  خیلی اذیت شدم. هرجا رفتم کار را شروع کردم و کار خوب پیش می رفت. سنگ اندازی می شد و دوستان از بیرون خط و خطوط می دادند و ذهنیت مدیران را خراب می کردند. الان در کشور ما به مراتب بیشتر شده، کسی که می خواهد موفق شد همه به جای کمک کردن، ضربه می زنند به او. یک صحبتی را همیشه دارم. می گویم کسی که بالا قرار گرفته هلش بدهید برود بالا، بالا که رفت شما جای او را بگیرید. نه اینکه برای گرفتن جای او، او را پایین بکشید. الان در کشور ما وحشتناک این اتفاق می افتد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار