مقایسه بهترین نویسنده و تولید کننده محتوا با هوش مصنوعی

خروجی نویسندگان محتوای هوش مصنوعی پس از ChatGPT را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید از بهترین ها برای کسب و کار خود استفاده کنید و با چشم انداز دائماً در حال تغییر بازاریابی دیجیتال همراه باشید.

مقایسه بهترین نویسنده و تولید کننده محتوا با هوش مصنوعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مقایسه بهترین نویسنده و تولید کننده محتوا با هوش مصنوعی ابعاد جدیدی از تفاوت محتوای تولید شه توسط هوش مصنوعی با محتوای تولیدشده توسط نویسندگان دنیای واقعی برای خوانندگان را روشن می کند. ما در اندیشه معاصر با بررسی مقایسه بهترین نویسنده و تولید کننده محتوا با هوش مصنوعی نکات مهمی را برایتان تشریح می کنیم. خروجی نویسندگان محتوای هوش مصنوعی پس از ChatGPT را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید از بهترین ها برای کسب و کار خود استفاده کنید و با چشم انداز دائماً در حال تغییر بازاریابی دیجیتال همراه باشید.

 مقایسه خروجی نویسندگان محتوای هوش مصنوعی با آثار نویسندگان

ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی از زمان انتشار ChatGPT و Gemini (که قبلا با نام Bard شناخته می شد) توسط گوگل بسیار قابل دسترس تر و رایج تر شده اند.

 مقایسه خروجی نویسندگان محتوای هوش مصنوعی با آثار نویسندگان

از آن زمان، ما شاهد جذب سریع در استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی – و به ویژه در تولید محتوای هوش مصنوعی هستیم.

با بازبینی مقاله‌ای که قبل از ChatGPT نوشتیم، فهرست اصلی ابزارهای خود را برای آزمایش جاده تولیدکننده‌های محتوای هوش مصنوعی ارزیابی کرده‌ایم و ببینیم خروجی آنها چگونه مقایسه می‌شود.

چگونه ChatGPT صنعت محتوا را تغییر می دهد؟

OpenAI توسعه مدل های زبان بزرگ و هوش مصنوعی مولد را رهبری کرده است. در ماه مه ۲۰۲۰، GPT-3 راه اندازی شد که جهشی بزرگ از نظر کیفیت نسبت به GPT-2 قبلی بود.

نویسندگان محتوای هوش مصنوعی شروع به پیشرفت زیادی کردند، و همانطور که در آخرین نسخه این مقاله گزارش دادیم، چندین ابزار تولید محتوا وجود داشت که همگی نتایج معقولی را ارائه کردند.

سپس، در نوامبر ۲۰۲۲، OpenAI ChatGPT را راه‌اندازی کرد و از طریق یک رابط کاربری آسان، دسترسی به GPT-3.5 را باز کرد.

این منجر به انفجار علاقه و جذب در استفاده از هوش مصنوعی مولد شد. تا پایان ژانویه ۲۰۲۳، ChatGPT 100 میلیون کاربر داشت و رسماً سریعترین برنامه در حال رشد تاریخ بود.

بسیاری از ابزارهای ذکر شده در زیر (به غیر از Gemini) همگی بر اساس GPT-3.5 یا GPT-4 هستند.

Bard (که اکنون جمینی نامیده می شود)، توسعه یافته توسط Google Deepmind، به سرعت در پاسخ به ChatGPT در فوریه ۲۰۲۳ راه اندازی شد.

رقیب اصلی دیگر Claude از Anthropic است که در مارس ۲۰۲۳ راه اندازی شد. اما، در حال حاضر، Claude تسلط اصلی ChatGPT را ندارد.

پس از معرفی این ابزارهای هوش مصنوعی مولد و پذیرش جریان اصلی آنها، بحث های زیادی در مورد اخلاق، تأثیر بر خلاقیت و تأثیر بر مشاغل وجود داشته است.

در یک پیام خود ارجاعی متا، Gemini (Bard) حتی این پیام را در پاسخ به درخواست “ایجاد محتوای AI” ارائه می دهد.

معایب استفاده از نویسندگان هوش مصنوعی

معایب استفاده از نویسندگان هوش مصنوعی
با دسترسی آسان به ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی، صنعت تولید محتوا در حال تغییر است.

بسیاری از وب‌سایت‌ها هوش مصنوعی را به‌عنوان ابزاری برای تولید انبوه پذیرفته‌اند و برخی دیگر کیفیت محتوای نوشته‌شده توسط انسان را که تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی نمی‌توانند مقایسه کنند، دو برابر می‌کنند.

هوش مصنوعی مولد اختلالات زیادی در سئو و تولید محتوا ایجاد می کند. در واکنش به این، بازخوردهایی از سوی کسب‌وکارها صورت گرفته است که می‌تواند تأثیر بگذارد – مانند شکایت NYT از Open AI برای آموزش LLM خود در مورد محتوای آنها بدون تأیید.

این بدان معناست که در حال حاضر، مسائل حل نشده استفاده منصفانه، کپی رایت، حریم خصوصی، امنیت و سوگیری وجود دارد. ممکن است منجر به اختلاف بر سر مالکیت و حق چاپ محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی شود.

مسائل حقوقی و اخلاقی زیادی وجود دارد، از جمله تأثیر بر خلاقیت و مشاغلی که ممکن است جابجا شود.

در SEJ، ما هوش مصنوعی مولد را ابزاری مفید برای حمایت از نویسندگان محتوا و متخصصان سئو می‌دانیم، اما جایگزینی برای نویسندگان محتوای انسانی نیست (به موارد استفاده در انتهای مقاله مراجعه کنید).

جدا از این مشکلات، هوش مصنوعی مولد دارای معایبی نیز می باشد:

توهم و اطلاعات غلط. تا زمانی که موضوع خود را عمیقاً درک نکنید، چیزهایی را که نمی‌دانید نمی‌دانید و نمی‌توانید خروجی‌های یک ربات چت را برای اطلاعات مکتوب دریافت کنید.
سبک نوشتن می تواند غیرطبیعی باشد، با انتخاب غیرمعمول کلماتی که خواندن آن سخت است.
گرفتن بهترین نتایج به مهارت و درک قابل توجهی از نوشتن و استفاده از دستورات نیاز دارد.
یکی دیگر از ایرادات اصلی این است که اگر همه از ابزار هوش مصنوعی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی مشابه استفاده می کنند، پس عامل تمایز با آنچه شما ایجاد می کنید کجاست؟

چه چیزی باعث می شود برند شما متمایز شود و در بین مخاطبان شما طنین انداز شود؟

به این دلایل، SEJ توصیه می کند که از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد محتوایی که قصد انتشار آن را دارید استفاده نکنید.

چگونه می توانید از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا استفاده کنید
یک ابزار فقط به اندازه فردی که آن را اداره می کند خوب است.

هوش مصنوعی مولد می تواند برای بهره وری و سرعت بخشیدن به تولید محتوا عالی باشد. اما، شما به کسی نیاز دارید که موضوع خود را بداند و نویسنده خوبی پشت فرمان باشد تا به نتایجی برسید که شایسته استفاده باشد.

یک بازاریاب محتوا واقعاً می‌تواند از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری کارآمد برای آسان‌تر کردن کارهای تکراری و خروجی سریع‌تر بهره ببرد. در این شرایط، استفاده از انواع هوش مصنوعی بیشتر و بیشتر به طور یکپارچه در بازاریابی ادغام می شود.

در اینجا چند نمونه کاربرد سریع مختص ایجاد محتوا و اینکه آیا هوش مصنوعی مولد کار می کند یا نه، آورده شده است.

جایی که محتوای AI کار می کند (با بررسی انسانی):
برای توضیحات محصول در مقیاس.
برای توضیحات متا در مقیاس.
برای حمایت از بهره وری یک نویسنده:
ایجاد خلاصه یا نکات کلیدی محتوا.
کمک به طوفان فکری و ایده پردازی.
ایجاد طرح کلی برای محتوا.
بهبود سرفصل ها
جایی که محتوای هوش مصنوعی کار نمی کند:
تولید محتوای خوب تحقیق شده
ایجاد محتوای داده محور
داشتن ایده های نو و خلاقانه
رهبری فکری
نوشتن مقالات کامل
ارائه منابع یا حقایق.

در این مقاله، مجموعه‌ای از بهترین ابزارهای خلق محتوا را بررسی می‌کنیم تا ببینیم چگونه آنها را برای اهداف مصور مقایسه می‌کنند. حتی اگر موارد استفاده زیادی وجود دارد که ما پیشنهاد نمی کنیم، عاقلانه نیست که سرمان را در مورد توانایی های آنها زیر شن فرو کنیم. بیایید به نتایج ابزارهایی که آزمایش کردیم نگاه کنیم:

مقایسه ۱۰ ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی

مقایسه 10 ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی

مقایسه ۱۰ ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی

همه ابزارهای تولید کننده محتوا که ما آزمایش کردیم با همان عبارت ساده تغذیه شدند: “ایجاد محتوای هوش مصنوعی“.

ما استفاده از ابزار و کیفیت خروجی محتوا را مقایسه کردیم. می توانید آن خروجی را در هر یک از اسکرین شات های زیر مشاهده کنید.

به عنوان بخشی از مقایسه، ما همچنین تمام محتوا را از طریق Copyscape اجرا کردیم تا سرقت ادبی را بررسی کنیم.

آنچه در چند سال اخیر از نسخه قبلی این مقاله آشکار شده است این است که ChatGPT و Gemini قرار است بر آن تسلط داشته باشند. به همین دلیل، سایر ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی باید برای تمایز و رقابت با آنها بسیار بیشتر ارائه دهند.

برای اهداف این مقاله، ما فقط ابزارهایی را آزمایش کردیم که یک گزینه رایگان در دسترس داشتند. این فهرست از نویسندگان هوش مصنوعی صرفاً گزیده‌ای از محبوب‌ترین ابزارهای موجود در بازار است و نه توصیه شخصی ما، و نه فهرستی کاملاً جامع از همه ابزارهای موجود در بازار.

ChatGPT بر روی GPT-3.5 برای کاربران رایگان و GPT-4 برای مشترکین پولی ساخته شده است.

ChatGPT ابزاری است که بسیاری از سایر نویسندگان هوش مصنوعی در این لیست (به غیر از Gemini) بر روی آن ساخته شده اند و یک رابط کاربری آسان برای GPT LLM های قدرتمند ارائه می دهد.

کاربردهای ChatGPT بسیار فراتر از تولید محتوا است و آزمایش‌های مورد استفاده آن تقریباً روزانه ثبت می‌شود. یادگیری نحوه نوشتن دستورات به یکی از مهارت های مورد تقاضا در سال گذشته تبدیل شده است.

ChatGPT همچنین دارای GPT است که ابزارهای افزونه ای هستند که می توانند وظایف مجموعه را تکمیل کنند. کمی شبیه الگوها یا برنامه‌های افزودنی برای کاربرگ‌نگار یا افزونه‌ها برای Chrome – انتظار داشته باشید که این منطقه به یک منطقه به سرعت در حال توسعه تبدیل شود.

در خارج از جعبه، ChatGPT به نظر آسان برای استفاده است، اما چالش نوشتن دستورات خاص و مناسب برای دریافت بهترین نتایج است.

با این حال، به سادگی تایپ کردن عبارت “ایجاد محتوای هوش مصنوعی” ۳۳۸ کلمه از یک توصیف جامع را ایجاد کرد که می تواند مبنای یک مقاله نوشته شده توسط انسان باشد.

نسخه رایگان یک نقطه شروع عالی است و نسخه ممتاز پلاس اجازه دسترسی به ابزارهای اضافی را می دهد.

OpenAI ChatGPT را در سطوح مختلف قیمت گذاری ارائه می دهد: ChatGPT Plus با قیمت ۲۰ دلار در ماه برای افراد، تیم ChatGPT با قیمت ۲۵ دلار برای هر نفر در ماه برای تیم ها، و یک برنامه ChatGPT Enterprise قابل تنظیم برای نیازهای سازمانی بزرگتر.

توانایی درگیر شدن در مکالمات دقیق و آگاه از متن.
در دسترس و آسان برای استفاده.

۲. جمینی (قبلاً بارد)

Gemini (Bard)، توسط Google Deepmind، یک ابزار مدل زبان بزرگ است که بر روی پلت فرم Gemini ساخته شده است. تقریباً مانند ChatGPT، Gemini یک ابزار بی نهایت قدرتمند است که دارای کاربردهای نمایی است.

کاربردهای بالقوه برای تولیدکنندگان محتوا به عنوان ابزاری برای کمک به تولید محتوا بی پایان است. ما انتظار داریم که بین ChatGPT و Gemini، اکثر متخصصان سئو و تولیدکنندگان محتوا روزانه از یکی از این ابزارها استفاده کنند.

Gemini با رابط مینیمالیستی که از گوگل انتظار دارید بسیار آسان است.

از نظر خروجی، Gemini دارای تفاوت های ظریف متفاوتی با ChatGPT است، همانطور که انتظار دارید، که بر اساس مدل های مختلف ساخته شده است. استفاده منظم از هر یک از ابزارها، تفاوت و برتری هر کدام از آنها را برجسته می کند تا بهترین نتایج را به دست آورید.

خروجی Gemini گاهی بهتر از ChatGPT است – یا فقط متفاوت است. با این حال، اطلاعات می توانند از هم گسسته شوند، و همه اطلاعات باید بررسی شوند، زیرا هر دو ابزار تمایل به ساختن چیزها با توهم دارند.

یک نکته مهم که باید به آن توجه داشت این بود که Gemini دو نتیجه را در بررسی سرقت ادبی Copyscape ما علامت گذاری کرد. ChatGPT هیچ کدام را پرچم گذاری نکرد.

Gemini به عنوان یک نسخه رایگان در دسترس است و Gemini Advance با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در ماه فقط کمتر از ChatGPT است.

دسترسی آنلاین بلادرنگ را فراهم می کند
در ۴۶ زبان موجود است.

۳. رایتسونیک

 

Writesonic بر اساس GPT-4 ساخته شده است و بر اساس تسهیل کپی بازاریابی، مقالات وبلاگ و توضیحات محصول است. مولد همچنین می‌تواند ایده‌ها و طرح‌های محتوا را ارائه دهد و مجموعه کاملی از قالب‌ها برای انواع مختلف محتوا دارد.

Writesonic ابزارهای مختلفی برای اهداف مختلف دارد، اما در نسخه آزمایشی رایگان، ما به اکثر آنها دسترسی نداشتیم.

ما ابزار مقاله نویسی را آزمایش کردیم و استفاده از آن بسیار آسان بود. مقاله خوب خوانده شد، اما لطفاً تمام هشدارهای بالا را به خاطر بسپارید. این یک آزمایش جالب از قابلیت‌های ابزار است، اما ما انتشار مستقیم خروجی‌های هوش مصنوعی مولد را پیشنهاد نمی‌کنیم، و این سیاست داخلی ماست که این کار را انجام ندهیم.

نقاط فروش منحصر به فرد Writesonic شامل ادغام با جستجوی Google برای محتوای به روزتر و ارائه منابع است.

این پلتفرم یک نسخه رایگان با ویژگی های اساسی ارائه می دهد، در حالی که برنامه های پولی از ۱۳ تا ۵۰۰ دلار در ماه متغیر است. راه‌حل‌های سازمانی با قیمت‌گذاری سفارشی متناسب با نیازهای سازمان‌های بزرگ‌تر در دسترس هستند.

ویژگی های طراحی شده برای بهینه سازی سئو.
پشتیبانی از تولید محتوا به ۳۰ زبان مختلف.
دسترسی به API، پردازش انبوه، و ادغام برای مقیاس پذیری و کارایی.

۴. Copy.ai

 

Copy.ai یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است که ادعا می‌کند کارهای مختلف فروش و بازاریابی را خودکار می‌کند، از اطلاع رسانی سرد گرفته تا تغییر کاربری محتوا.

Copy.ai الگوهایی را در انواع مختلف محتوا مانند وبلاگ ها، تبلیغات، فروش، وب سایت ها و رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. ژنراتور همچنین ترجمه را به ۲۵ زبان ارائه می دهد.

Copy.ai با ارائه یک خط‌مشی حفظ داده‌های صفر تفاوت می‌کند و ادعا می‌کند که ورودی‌های کاربر هرگز حفظ نمی‌شوند یا برای مقاصد آموزشی استفاده نمی‌شوند، که می‌تواند برای سازمان‌های آگاه به حفظ حریم خصوصی بسیار مهم باشد. می‌گوید که فقط با مدل‌های زبانی کار می‌کند که به این خط‌مشی سخت‌گیرانه داده پایبند هستند.

از ورودی عبارت سه کلمه ای، این ابزار یک مقاله طولانی در مورد موضوع بدون هیچ گونه درخواست اضافی تولید کرد.

کیفیت خوب بود و ما متوجه شدیم که تشخیص اینکه این دستگاه توسط ماشین تولید شده است دشوار است. به نظر می رسد خروجی از زمان آخرین آزمایش آن بهبود یافته است. باز هم، این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که نوشتن خروجی‌های محتوای نهایی، مورد استفاده‌ای نیست که ما برای این ابزارها پیشنهاد می‌کنیم.

Copy.ai یک طرح رایگان دارد و برنامه های پولی از ۳۶ دلار در ماه برای Pro تا ۳۰۰۰ دلار در ماه برای Scale متغیر است.

افزایش حریم خصوصی داده ها
25 زبان پشتیبانی می شود.

محتوای هوش مصنوعی
۵. HyperWrite

 

HyperWrite یک ابزار نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که ادعا می‌کند به ایجاد کپی بازاریابی، انجام تحقیقات و بهبود کلی مهارت‌های نوشتاری و ارتباطی کمک می‌کند. این افزونه کروم را برای سهولت استفاده در پلتفرم های مختلف وب ارائه می دهد.

Hyperwriter شباهت زیادی به ChatGPT دارد و خروجی بازگردانده شده بسیار شبیه به چیزی بود که مستقیماً در ChatGPT به دست آوردیم. خیلی شبیه به تصادف

به نظر می رسد که HyperWrite از رابط ChatGPT با یک دستور ساده لایه لایه روی عبارتی که ما وارد می کنیم استفاده می کند. از این آزمایش، هیچ توجیهی برای استفاده از این ابزار در ChatGPT نمی بینیم.

نسخه آزمایشی رایگان در دسترس: طرح Premium با ۱۹.۹۹ دلار ماهانه و طرح Ultra با ۴۴.۹۹ دلار ماهانه.

برنامه افزودنی کروم در دسترس است.

۶. رایتر

Rytr یک دستیار نوشتن هوش مصنوعی است که ادعا می کند به کاربران کمک می کند تا محتوای با کیفیت بالا را سریع و مقرون به صرفه ایجاد کنند.

Rytr بیش از ۴۰ مورد استفاده، پشتیبانی از ۳۰+ زبان و بیش از ۲۰ تن صدا را ارائه می دهد.

ما استفاده از این ابزار را بسیار آسان یافتیم و به سرعت یک خروجی تولید کردیم. با این حال، محتوا به خوبی نوشته شده بود که سایر نویسندگان آزمایش شده بودند، و خروجی زبان طبیعی نبود و واضح است که توسط هوش مصنوعی تولید شده بود.

چند ابزار دیگر وجود داشت که استفاده از آنها خوب بود و ما از خالق شعر زیبا خوشمان آمد. اما، برای وظیفه تولید محتوای طبیعی، کاملاً استاندارد را برآورده نکرد.

Rytr یک طرح رایگان ماهانه با ۱۰ هزار کاراکتر، یک طرح “Saver” با ۹ دلار در ماه و یک طرح “نامحدود” با ۲۹ دلار در ماه ارائه می دهد.

یک بررسی کننده سرقت ادبی
ادغام با برنامه هایی مانند WordPress و Shopify.
30 زبان پشتیبانی می شود.

۷. لانگ شات

LongShot خود را به عنوان یک دستیار محتوای بلند مدت با هوش مصنوعی معرفی می کند و بر اساس ترکیبی از GPT-3 و مدل های AI سفارشی ساخته شده است. سعی می کند به وضوح از یک نویسنده محتوای جایگزین جدا شود.

این پلتفرم بیش از ۳۰ ابزار از جمله تحقیق کلمات کلیدی، بازنویسی و ایده های وبلاگ دارد و می توانید به ۸ زبان بنویسید. توجه داشته باشید که باید هر تحقیق یا ادعای راستی‌آزمایی را که ابزارهای هوش مصنوعی مطرح می‌کنند به دقت بررسی کنید، ما هنوز ابزار هوش مصنوعی را پیدا نکرده‌ایم که بدون بررسی دقیق صحت خروجی‌ها برای آن اهداف راحت از آن استفاده کنیم.

برای استفاده از LongShot به‌عنوان نویسنده، باید قبل از اینکه ابزار یک طرح کلی مقاله و سپس خروجی نهایی ایجاد کند، فرآیند انتخاب سرفصل‌های پیشنهادی را طی کنید.

در سطحی مشابه با Copy.ai، LongShot مقاله ای عمیق و نسبتاً خوب نوشت.

LongsShot همچنین دارای ویژگی به نام FactGPT است که برای موضوعات پرطرفدار و جاری هدف قرار می گیرد

قیمت گذاری با یک آزمایش رایگان، یک طرح “حرفه ای” با ۱۹ دلار در ماه، یک طرح “تیم” با قیمت ۴۹ دلار در ماه و قیمت گذاری قابل تنظیم برای نیازهای بزرگتر شروع می شود.

ادغام با چندین پلتفرم
پشتیبانی از هشت زبان

۸. Jasper AI

Jasper AI ادعا می‌کند که به شما کمک می‌کند سریع‌تر بنویسید، بلاک نویسنده را شکست دهید و با محتوای بهینه‌شده برای سئو رتبه بهتری کسب کنید.

آنها همچنین ادعا می کنند که با متخصصان سئو و کارشناسان بازاریابی مستقیم برای توسعه نحوه نوشتن محتوا توسط مولد هوش مصنوعی مشورت کرده اند.

Jasper AI برای تیم ها و مدیریت پروژه به عنوان یک پلت فرم بازاریابی محتوا، نه صرفاً یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی، آماده شده است. روی صدای برند تمرکز دارد و دارای یک کتابخانه سریع و افزونه مرورگر کروم است.

از طریق تعهد اعلام شده به امنیت و حریم خصوصی داده ها، با مراکز داده مستقر در ایالات متحده و سیاستی که بیان می کند داده های کاربر برای آموزش مدل های AI/ML شخص ثالث استفاده نمی شود، خود را متمایز می کند.

پیام‌رسانی این پلتفرم همچنین بر استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی و ایمن نگه‌داشتن داده‌ها با پروتکل‌های امنیتی در حال تکامل تمرکز دارد.

استفاده از نویسنده هوش مصنوعی آسان بود: کلمه کلیدی خود را وارد کنید و چند متغیر مانند مخاطب و طول را انتخاب کنید. جاسپر مقاله ای را تولید کرد که به خوبی نوشته و قالب بندی شده بود.

در سطحی، تشخیص اینکه آیا این یک مقاله ماشینی است و نه توسط یک نویسنده انسانی، دشوار است.

Jasper AI هیچ برنامه رایگان ارائه نمی دهد، اما یک آزمایش رایگان برای پنج روز دارد. توجه داشته باشید که باید کارت اعتباری خود را وارد کنید و در صورت فراموش کردن لغو، هزینه دریافت خواهید کرد.

طرح “Creator” با ۳۹ دلار، یک طرح “Pro” با ۵۹ دلار، و یک طرح “Business” قابل تنظیم با قیمت‌گذاری در صورت درخواست مورد بحث قرار می‌گیرد.

تاکید بر امنیت و حفظ حریم خصوصی داده ها با مراکز داده مستقر در ایالات متحده.
ادغام با پلتفرم های مختلف

۹. Scalenut

Scalenut بر ادغام کل فرآیند محتوای SEO در یک برنامه متمرکز است.

پیشنهاد منحصر به فرد Scalenut شامل حالت Cruise آن برای ایجاد وبلاگ SEO، هوش مصنوعی است که می گوید با اطلاعات فعلی به روز می شود، و توانایی آن برای برنامه ریزی و اجرای کل استراتژی های بازاریابی محتوا که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است.

ابزارهای موجود در این پلتفرم عبارتند از نویسنده محتوا، بهینه ساز محتوا، برنامه ریز کلمات کلیدی، تحلیلگر ترافیک و کپی رایتر بازاریابی.

برای تولید یک مقاله، Scalenut فرآیند ارائه عناوین و طرح‌های کلی را پیش از رسیدن به خروجی نهایی در ویرایشگر انجام می‌دهد. ابزار و رابط کاربری بسیار شبیه به LongShot است.

خروجی محتوای واقعی بسیار خوب بود، و مانند LongShot، تشخیص آن از محتوای نوشته شده توسط انسان دشوار است.

سطوح قیمت گذاری شامل طرح «ضروری» با ۱۹ دلار در ماه، طرح «رشد» با ۳۹ دلار در ماه، طرح «حرفه ای» با قیمت ۷۵ دلار در ماه و گزینه «سازمانی» با قیمت گذاری سفارشی است.

برنامه ریزی کلمات کلیدی پیشرفته
ابزارهای تحقیق، از جمله اصطلاحات کلیدی NLP، تجزیه و تحلیل رقابت، و آمار.

۱۰. هر کلمه

Anyword ادعا می کند که محتوایی شبیه انسان تولید می کند. این خود را به عنوان یک راه حل پیچیده برای بازاریابان و شرکت هایی با هدف افزایش تأثیر محتوای خود قرار می دهد.

پیام‌رسانی این ابزار این است که با توانایی خود در تجزیه و تحلیل عملکرد محتوای تاریخی و تولید خروجی‌هایی که با صدای برند، هدف‌گیری مخاطب و اثربخشی پیام همخوانی دارد، خود را متمایز می‌کند.

Anyword دارای طیف معمولی از ابزارها از کپی تبلیغات، رسانه های اجتماعی، توضیحات متا و نوشتن وبلاگ است. همچنین قابلیت آموزش مدل‌های هوش مصنوعی سفارشی را در کمپین‌های با بهترین عملکرد یک برند ارائه می‌دهد.

مشابه LongShot و Scalenut، مولد مقاله فرآیند ارائه عناوین برای انتخاب و سپس ساختار وبلاگ را قبل از تولید خروجی نهایی انجام می دهد.

خروجی معقول است، اما زبان مورد استفاده کمی غیرطبیعی به نظر می رسد، شبیه به آنچه که ChatGPT گاهی اوقات می تواند انجام دهد. این بهترین خروجی در این لیست نیست، اما بدترین هم نیست.

Anyword یک آزمایش ۷ روزه رایگان، یک بسته پایه با شروع ماهانه ۳۹ دلار، یک بسته تجاری ۳۴۹ دلاری و قیمت گذاری سفارشی برای راه حل های سازمانی ارائه می دهد.

مدل‌های هوش مصنوعی سفارشی که بر روی داده‌های برند و عملکرد خاص آموزش دیده‌اند.
برنامه افزودنی کروم.

آیا هوش مصنوعی تولید محتوا را بر عهده خواهد گرفت؟

همانطور که در بالا گفتیم، یک ابزار نمی تواند کمبود دانش یا توانایی را جبران کند. فقط می تواند آن را تقویت کند.

می توانید مطمئن باشید که تولید محتوا با هوش مصنوعی بیش از حد پیش می رود.

از طرف دیگر، محتوای استاندارد روزنامه‌نگاران با کیفیت خوب با داده‌ها، افکار، نظرات و بینش‌های منحصربه‌فرد به عنوان تنها راه برجسته شدن، تقاضای بیشتری خواهد داشت.

هوش مصنوعی به سرعت در حال تغییر است و همه ما در تلاش هستیم تا با فناوری جدید سازگار شویم، بنابراین از قضاوت خود بر اساس تحولات استفاده کنید.

این به افرادی مانند شما بستگی دارد که اطمینان حاصل کنید که کیفیت انسانی و خلاقیت به عنوان مشخصه محتوای منتشر شده باقی می ماند.

 

*زهراشیخ باقری

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

نویسنده : زهرا شیخ باقری

مطالب مرتبط