۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷

مشکلات عمیق پرسپولیس حل می‌شود اما در استقلال استعفا می‌دهند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی پاشازاده درباره تیم ملی گفت: یک تغییر نسل در تیم ملی شاهد هستیم بازیکنانی نظیر وریا غفوری، رامین رضاییان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و … دیگر در این تیم نیستند. وی اضافه کرد: شرایط حضور بازیکنا...

مشکلات عمیق پرسپولیس حل می‌شود اما در استقلال استعفا می‌دهند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی پاشازاده درباره تیم ملی گفت: یک تغییر نسل در تیم ملی شاهد هستیم بازیکنانی نظیر وریا غفوری، رامین رضاییان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و … دیگر در این تیم نیستند.

وی اضافه کرد: شرایط حضور بازیکنان تیم ملی در اردوی بلند مدت یا بازی تدارکاتی فراهم نبوده و زمان لازم است تا به هماهنگی کامل برسند به همین دلیل برابر هنگ کنگ تیم نبودیم بلکه مجموعه ای از بازیکنان با کیفیت در میدان حضور داشتند.

مدافع سابق بایر لورکوزن آلمان ادامه داد: تیم حریف به صورت فشرده در زمین خودش دفاع می کرد و تیم ملی ایران اصرار داشت از عمق به گل برسد. در نیمه اول روی اشتباه دروازه بان حریف به گل رسیدیم.

وی اضافه کرد: وقتی ما در خط حمله نفراتی مثل مهدی طارمی، سردار آزمون و حتی انصاری فرد را  داریم که از قدرت سرزنی برخوردار هستند و می‌بینیم که دروازه بان حریف روی همه ارسال‌ها اشتباه دارد چرا اصرار به نفوذ از عمق داشتیم. چرا مهاجمی مثل مهدی قائدی که به راحتی یک در برابر یک را از جلوی راه بر می دارد یا ساده تر تعریف کنم تکنیک عبور از یک یا دو بازیکن حریف را داراست ۹۰ دقیقه روی نیمکت می نشانیم.

پاشازاده افزود: شاید مربیان تیم ملی نقشه دارند برای بازی با بحرین یا عراق از بازیکنان این چنینی استفاده کنند ولی باید توجه داشته باشند در محاسبات خود اشتباه کرده‌اند چون به دلیل حضور مهدی قایدی در لیگ قهرمانان آسیا، تیم های حریف از این بازیکن شناخت دارند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: یکی از نقاط قوت فوتبال ما برخورداری از بازیکنان تکنیکی است و در صحنه گل دوم هم مهدی ترابی با تکنیک خود زمینه‌ساز به ثمر رسیدن گل شد.

وی افزود: یکی از مشکلات موجود استرس ملی پوشان است چون می دانند برای صعود باید حتما در همه بازی‌ها به پیروزی برسند و همین امر ناخودآگاه استرس زا خواهد بود. کادر فنی نمی تواند به صورت کامل این استرس را از بین ببرد ولی وظیفه دارد از سطح استرس اعضای تیم بکاهد.

پاشازاده گفت: در حالت عادی فوتبال بحرین دو بر صفر از فوتبال ایران عقب است منتها چون قبلاً  فوتبال ما را آزار داده است و همین نکته یک پیش زمینه ذهنی منفی نسبت به این حریف برای بازیکنان است. اگر کادر فنی برای این بازی استراتژی مناسبی داشته باشد کسب یک پیروزی مقتدرانه دور از دسترس نخواهد بود.

پاشازاده در خصوص مشکلات و حاشیه های به وجود آمده در سطح مدیریت باشگاه استقلال گفت: در چند سال گذشته چینش اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه صدمات زیادی را به تیم استقلال وارد کرده است.

وی اضافه کرد: انصافاً ملاک انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در سال های گذشته چه بوده است؟ متاسفانه شاهد بودیم که برای رئیس هیئت مدیره این باشگاه بزرگ چه اتفاقاتی افتاده است. چرا وزیر ورزش فردی را به عنوان عضو و رئیس هیئت مدیره انتخاب می کند که همه می دانیم با چه مشکلاتی مواجه شده است. این اتفاقات در شان باشگاه استقلال نیست.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد:  اصلاً برخی مسائل در باشگاه استقلال عادی نیست. مدیر آکادمی با چه ساز و کاری انتخاب شد و چرا برکنارش کردند. اگر مشکلی داشت همین اعضای هیئت مدیره در همان ابتدا نباید به او حکم می‌دادند و اگر مشکلی ندارد چرا برکنار می‌شود. به نظرم این لجبازی‌ها نشان می‌دهد وزارت ورزش می‌توانست افراد شایسته تری را انتخاب کند.

وی تصریح کرد: من قصد کری‌خوانی ندارم پس چطور بخش زیادی از مشکلات باشگاه پرسپولیس که بزرگ‌تر و عمیق‌تر هم بود برطرف شد آن هم بدون سر و صدا ولی به استقلال که رسید آقایان استعفا هم دادند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط