۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

محمدی در زمین، امید ابراهیمی غایب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،محمدی در زمین، امید ابراهیمی غایب.  در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه با بهره‌مندی از مهرداد محمدی در فهرست نفرات خود، از ساعت ۱۷ امروز در ...

محمدی در زمین، امید ابراهیمی غایب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،محمدی در زمین، امید ابراهیمی غایب.  در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه با بهره‌مندی از مهرداد محمدی در فهرست نفرات خود، از ساعت ۱۷ امروز در حالی در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن مقابل الوکره رده سومی قرار گرفته که امید ابراهیمی در این تیم عضویت دارد.

مهرداد محمدی که پس از انتقال به السیلیه روند خوبی طی کرده و در دیدار هفته قبل مقابل الاهلی و یاران شجاعی و کنعانی هم موفق به گلزنی شده بود، امروز هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش برابر الوکره است.

این مهاجم ایرانی که در سه دیدار اخیرش با پیراهن السیلیه دو گل به ثمر رسانده و یک پنالتی کسب کرده، امیدوار است همین روند را در مسابقه امروز مقابل یاران  ابراهیمی ادامه دهد.

امید ابراهیمی، دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر که اکنون دچار مصدومیت شده و دیدارهای پس از جام جهانی ۲۰۲۲ را هم از دست داده، امروز هم در فهرست تیم الوکره مقابل السیلیه قعرنشین دیده نمی‌شود.

یاران محمدی با کسب تساوی یا پیروزی در مسابقه امروز از قعر جدول بالا می‌آیند و الوکره نیز برای حفظ رتبه سوم لیگ ستارگان قطر نیاز به پیروزی در این دیدار دارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار