۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

محصول جدید ایران خودرو ؛ آریسان ۲ تولید می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، محصول جدید ایران خودرو ؛ آریسان ۲ تولید می شود. ایران خودرو خراسان وانت آریسان ۲ را تولید می‌کند که نسبت به نسخه‌های قبلی متفاوت است که از پیشرانه ایکس یو در آن استفاده ش...

محصول جدید ایران خودرو ؛ آریسان ۲ تولید می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، محصول جدید ایران خودرو ؛ آریسان ۲ تولید می شود. ایران خودرو خراسان وانت آریسان ۲ را تولید می‌کند که نسبت به نسخه‌های قبلی متفاوت است که از پیشرانه ایکس یو در آن استفاده شده که موتوری ۱.۸ لیتری پژو دارد و با دیفرانسیل جلو در بازار عرضه می‌شود بنابراین محرک این محصول چرخ‌های جلو خواهد بود.

گازسوز بودن از دیگر آپشن این محصول است که با مخزنی مخفی در بخش زیرین محفظه بار قرار می‌گیرد. در برخی از تصاویر نسخه‌ی سفید آریسا ۲ برچسب‌های مشکی دارد که نمای ظاهری آن را نیز از قبل متمایز کرده است. این محصول که پیشرانه ۱.۸ لیتری دارد دارای ۴ سلیلندر و ۸ سوپاپ است که پیشرانه آن ۱۰۳ اسب بخار با گشتاور ۱۵۷ نیوتن تولید می‌شود همچنین این محصول جعبه دنده ۵ سرعته دستی استفاده شده که توان را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

ظرفیت مخزن گاز سی ان جی آن ۷۵ لیتری رسیده و بانک بنزین آن ۴۰ لیتری است در صورتی که باک قبلی این محصول ۵۲ لیتری بود.

از لحاظ ایمنی و فنی باک بنزین و زاپاس در زیر بدنه نصب شده و ظرفیت مجاز این محصول ۶۰۰ کیلوگرم و ظرفیت تاب‌آوری آن یک تن اعلام شده است.

از دیگر امکانات این محصول جدید می‌توان به دو کیسه هوا، ترمز دیسکی، ترمز کاسه‌ای عقب، رینگ فولادی، ترمز آ بی اس، ترمز ای بی دی، سیستم پخش بلوتوث، تهویه دستی و … اشاره کرد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار