۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

ماه تولد همسرتان را بدانید میفهمید چه دروغ‌های می‌گویند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،قطعا همه افراد شخصیت متفاوتی نسبت به دیگری دارند و ممکن است هر کدام تحت شرایط خاصی زبان به دروغ باز کنند و جالب است بدانید که این مسئله را می توان از لحاظ روانشناسی هم تحل...

ماه تولد همسرتان را بدانید میفهمید چه دروغ‌های می‌گویند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،قطعا همه افراد شخصیت متفاوتی نسبت به دیگری دارند و ممکن است هر کدام تحت شرایط خاصی زبان به دروغ باز کنند و جالب است بدانید که این مسئله را می توان از لحاظ روانشناسی هم تحلیل کرد و گفت که متولدین ماه های مختلف تحت چه شرایطی دروغ می ‌گویند یا بهتر است بگوییم که چه چیزی باعث می شود تا دروغ بگویند. این بخش را به عوامل موثر در دروغگویی افراد متولدین ماههای مختلف اختصاص داده ایم، شما میتوانید به ماه تولد همسرتان در این بخش مراجعه کنید و متوجه شوید که همسرتان در چه شرایطی مجبور به دروغ گفتن می‌شود تا او را در آن شرایط قرار نداده و او را مجبور به این کار نکنید.

فروردین

فروردین ماهی ها افرادی هستند که در ارتباط با دیگران خیلی صبورانه عمل می کنند و شاید بتوان گفت که تقریباً جزء بدترین دروغگویان در بین ۱۲ ماه دیگر هستند و همیشه دست شان در دروغ گفتن رو می شود؛ اما زمانی که بخواهند دروغ بگویند، هر گونه تلاشی را انجام می‌ دهند تا طرف مقابل متوجه نشود‌. اگر احساس کنند که نظر و عقیده شما با آن ها متفاوت است، احتمالاً شروع به دروغگویی می کنند و خودشان را جور دیگری نشان می دهند.
اردیبهشت

اردیبهشتی ها هم خیلی در دروغگویی مهارتی ندارند. اگر چیزی را باور نکنند، نمی توانند خودشان را خیلی خوب حفظ کنند و همه چیز لو می رود و طرف مقابل متوجه می شود؛ اما از آن جایی که معصومِ مطلق نیستند، ممکن است زمان هایی هم دروغ بگویند. اگر متوجه شوند که دیگران به آن ها توجهی نمی کنند، مطمئنا می خواهند با دروغ گفتن در مورد یک مسئله توجه ها را جلب کنند‌.

خرداد

خرداد ماهی ها مدام ذهنیت شان عوض می شود، بنابراین اگر احساس کردید که شخصیت آن ها عوض شده؛ یعنی می خواهند هر چیزی را پنهان کنند و دروغ بگویند و نباید تعجب کنید.‌ آن ها در مورد دروغی که قرار است بگویند برنامه ریزی هم دارند و می دانند که چه زمانی باید دروغ گفت که معمولاً برای جلب اعتماد دیگران این کار را می کنند و قصد بدی ندارند.

تیر

هیچ کس نمی داند که تیر ماهی ها چگونه موضوعات مختلف را به یکدیگر ربط می دهند و در مورد یک موضوع یا یک مسئله دروغ می گویند. آن ها معمولاً با دروغ هایی که می گویند با احساسات دیگران بازی می کنند؛ اما این مسئله برای شان مهم نیست و فقط می‌ خواهند به هدف خودشان برسند و کار خود را پیش ببرند و برای کنترل احساسات شان خیلی راحت زبان به دروغ باز می کنند.

مرداد

مرداد ماهی ها افراد دراماتیکی هستند. نیاز به توجه دارند و در شرایط خیلی نادری دروغ می گویند. آن ها معمولا وفادار هستند و زمانی لب به دروغ باز می کنند که احساس کنند طرف مقابل می خواهد رابطه اش را با او قطع کند. در چنین حالتی شخصیت کاریزماتیکی به خودشان می گیرند و داستان می سازند.

شهریور

شهریور ماهی ها از دروغ متنفر هستند. آن ها روی صداقت خیلی تاکید دارند؛ حتی اگر حقیقت برایشان خیلی تلخ باشد؛ اما گاهی هم توانایی دروغ گفتن پیدا می کنند؛ البته اگر منافع شان در خطر بیفتد. اگر احساس کنند حقیقت به گونه ای است که باعث می شود خوب به نظر نرسند و دیگران در مورد آنها بد فکر کنند، کمی دروغ می گویند.

مهر

دروغ گفتن مهر ماهی ها اینگونه است که همیشه کل حقیقت را نمی گویند و یک نکته مهم را جا می‌ اندازند و همین باعث می شود که از نظر طرف مقابل دروغگو به نظر برسند و خیلی خوب هم دروغ می گویند. زمانی که با کسی کشمکش و درگیری داشته باشند، برای حفظ منافع شان دروغ خواهند گفت.

آبان

آبان ماهی ها بهترین دروغگویان در بین ۱۲ ماه دیگر هستند و خیلی خوب احساسات خود را پنهان می کنند. آنها به گونه ‌ای دروغ می گویند که شما به خودتان شک کنید؛ خیلی خوب چند دروغ را با یکدیگر ترکیب می کنند. ممکن است این دروغگویی در هر زمانی برای شان اتفاق بیفتد تا بخواهند شرایط را به نفع خود پیش ببرند‌.

آذر

آذر ماهی ها وقتی که می خواهند دروغ بگویند، کمی شوخ طبع می شوند. در واقع آن ها افراد صادقی هستند و به خاطر همین در دروغ گویی مهارتی ندارند و دروغ هایشان مسخره به نظر می رسد؛ اما به هر حال ممکن است برای رسیدن به هدف شان یا تعریف کردن از خود و جلب توجه طرف مقابل خیلی زیاد اغراق کنند و دروغ بگویند.

دی

اگر یک دی ماهی تصمیم بگیرد که دروغ بگوید، خیلی خوب این کار را انجام می دهد و در مورد آن جدی عمل می کند و هیچ کس هم متوجه این دروغ نمی شود، زیرا آن ها افراد قابل اعتمادی به نظر می رسند و حتی دروغگویی شان هم برای این است که اعتماد طرف مقابل را جلب کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها خیلی خوب می توانند روی دیگران تاثیر بگذارند و در افکارشان غرق شوند، زیرا مدام در حال تجزیه و تحلیل شرایط می‌ باشند و اگر لازم باشد، خیلی خوب داستان سازی می کنند و دروغ می گویند و در انجام این کار مهارت دارند. زمانی دروغ می‌ گویند که احساسات شان جریحه دار شده باشد؛ اما خیلی راحت خود را کنترل کرده و دروغ می‌ گویند تا طرف مقابل متوجه درگیری حسی آن ها نشود.

اسفند

اسفند ماهی ها قدرت ذهن خوانی بسیار بالایی دارند و خیلی خوب با دیگران همکاری می کنند و در مورد کارهای مختلف از جمله دروغ گفتن هم خیلی خلاقانه عمل می کنند. متولدین اسفند ماه زمانی که احساس کنند در جایی گیر کرده اند و راه فراری ندارند، زبان به دروغ باز می کنند پس بهتر است آنها را در تنگنا قرار ندهید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار