۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۲۴ اردیبهشت/ بیت کوین کانال ۳۰ هزار دلار را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بیت‌کوین شناخته شده ترین رمزارز جهان، با ریزش حدود ۴ درصد به قیمت ۲۹ هزار و ۳۲۶ دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز با سقوط حدود ۳ درصد به ۲ هزار و ۲۳ دلار رسیده است. بیت کوین...

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۲۴ اردیبهشت/ بیت کوین کانال ۳۰ هزار دلار را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بیت‌کوین شناخته شده ترین رمزارز جهان، با ریزش حدود ۴ درصد به قیمت ۲۹ هزار و ۳۲۶ دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز با سقوط حدود ۳ درصد به ۲ هزار و ۲۳ دلار رسیده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۶۲.۵۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۱۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۴۷.۰۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۵۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۶.۵۷ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۵.۷۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۴ اردیبهشت را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۲۹,۳۲۶ ۸۹۸,۸۴۷,۲۳۴
اتریوم ۲,۰۲۳ ۶۲,۰۳۳,۱۳۶
تتر ۰.۹۹ ۳۰,۵۹۹
یو اس دی کوین ۱ ۳۰,۶۵۰
بایننس کوین ۲۸۷ ۸,۸۴۳,۳۰۸
ریپل ۰.۴۲ ۱۳,۰۹۹
کاردانو ۰.۵۲ ۱۶,۲۴۳

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار