۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

قتل فجیع زن ۲۰ ساله توسط همسرش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،قتل فجیع زن ۲۰ ساله توسط همسرش در منطقه بیسیم. مرد جوانی که همسرش را در خانه به قتل رسانده بود، دستگیر شد. قتل فجیع زن ۲۰ ساله توسط همسرش در منطقه بیسیم دوشنبه ۳۰ خرداد ما...

قتل فجیع زن ۲۰ ساله توسط همسرش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،قتل فجیع زن ۲۰ ساله توسط همسرش در منطقه بیسیم. مرد جوانی که همسرش را در خانه به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

قتل فجیع زن ۲۰ ساله توسط همسرش در منطقه بیسیم

دوشنبه ۳۰ خرداد ماه، گزارش قتل زن جوانی در یک خانه در محله بیسیم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۲ بیسیم و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌ جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند

قتل فجیع زن 20 ساله توسط همسرش در منطقه بیسیم

قتل فجیع زن ۲۰ ساله توسط همسرش در منطقه بیسیم

تیم جنایی به محض ورود به خانه با جسد زن ۲۰ ساله‌ای مواجه شدند که با یک شال خفه شده و به قتل رسیده بود.

تحقیقات نشان داد، زن جوان به دلیل اختلافات شخصی توسط همسرش به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب جنایت، متواری شده و حادثه را به یکی از اقوامش اطلاع داده است‌.

اعضای تیم جنایی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بلافاصله وارد عمل شدند و قاتل متواری را در کمترین زمان دستگیر و برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

با دستور  بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌ جنایی جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درخصوص کشف ابعاد پنهان پرونده ادامه دارد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار