۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

فوری شانس سرمربی جنجالی برای هدایت اورتون قوت گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،فوری شانس سرمربی جنجالی برای هدایت اورتون قوت گرفت. روز گذشته باشگاه اورتون رسما به همکاری خود با فرانک لمپارد پایان داد. او یک سال پیش جانشین رافا بنیتس شد و توانست اورتون را در لیگ...

فوری شانس سرمربی جنجالی برای هدایت اورتون  قوت گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،فوری شانس سرمربی جنجالی برای هدایت اورتون قوت گرفت. روز گذشته باشگاه اورتون رسما به همکاری خود با فرانک لمپارد پایان داد. او یک سال پیش جانشین رافا بنیتس شد و توانست اورتون را در لیگ برتر حفظ کند ولی در فصل جاری اورتون نتایج ضعیفی گرفته و پس از ۲۰ بازی با ۱۵ امتیاز تیم نوزدهم جدول است. اورتون در هشت بازی متوالی برنده نشده و سه بازی اخیر خود را شکست خورده است. باخت ۲-۰ به وستهم تیر آخر بود و لمپارد بالاخره برکنار شد.

فرهاد مشیری، مالک ایرانی اورتون، حالا روی مارسلو بیلسا نظر مثبت دارد و طبق ادعای بی بی سی و اسکای اسپورتس، مذاکراتی با این مربی آرژانتینی انجام داده است. بیلسا سال گذشته از هدایت لیدز برکنار شد؛ در حالی که سه سال و نیم مربی این باشگاه بود و توانست لیدز را پس از سال ها به لیگ برتر برگرداند. اخیرا از بیلسا به عنوان گزینه مربیگری تیم ملی مکزیک نیز نام برده شده است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار