۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

فوری؛ ملی پوش سابق ایران درگذشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ ملی پوش سابق ایران درگذشت. علیرضا گوهری اظهار کرد: مرحوم «وحید مرادی‌خالق» متولد سال ۱۳۶۷ از سنگنوردان خوب استان همدان بود که سابقه حضور در اردوی تیم ملی را داشت. وی تصریح کرد: مرحوم مرادی به...

فوری؛ ملی پوش سابق ایران درگذشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ ملی پوش سابق ایران درگذشت. علیرضا گوهری اظهار کرد: مرحوم «وحید مرادی‌خالق» متولد سال ۱۳۶۷ از سنگنوردان خوب استان همدان بود که سابقه حضور در اردوی تیم ملی را داشت.

وی تصریح کرد: مرحوم مرادی به همراه دو نفر از استان کرمانشاه و یک نفر از استان همدان برای تمرین به منطقه کویرکوه در ایلام مراجعه کرده بودند که متأسفانه دچار حادثه شدند.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان ادامه داد: این مرحوم حین صعود از صخره‌ها به علت شکستن سنگ با ضربه شدید به دیواره برخورد کرده و در جا دچار ضربه مغزی شده و فوت کرد.

وی با اشاره به اعزام تیم امدادی از استان به منطقه، توضیح داد: یک تیم مجهز امدادی از همدان بامداد امروز به منطقه رسید و عملیات امداد ۶ صبح به پایان رسید و توانستند سه نفری که در منطقه گیر افتاده بودند را نجات دهند و پیکر مرحوم مرادی را از آنجا خارج کنند.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در حال انجام مراحل قانونی هستیم تا بتوانیم پیکر مرحوم مرادی را به همدان منتقل کنیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار