۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

فوری؛ ستاره محبوب پرسپولیس گره خروج از پرسپولیس را کورکرد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،فوری؛ ستاره محبوب پرسپولیس گره خروج از پرسپولیس را کورکرد+جزئیات. یحیی گل محمدی در پایان نیم فصل اول، سیامک نعمتی و حامد پاکدل را در لیست مازاد خود قرار داد. اولی توانست با بخشیدن...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،فوری؛ ستاره محبوب پرسپولیس گره خروج از پرسپولیس را کورکرد+جزئیات. یحیی گل محمدی در پایان نیم فصل اول، سیامک نعمتی و حامد پاکدل را در لیست مازاد خود قرار داد. اولی توانست با بخشیدن طلب خود از باشگاه پرسپولیس، رضایتنامه اش را بگیرد و به تراکتور تبریز ملحق شود. سیامک نعمتی اما پس از حدود ۶ فصل بازی در پرسپولیس در لیست مازاد قرار گرفته اما برای گرفتن رضایتنامه اش با مشکل مواجه شده است.

گفته می‌شود مدیران پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده‌اند که او ضمن بخشیدن طلب یک و نیم میلیاردی‌اش، برای جدایی از این باشگاه باید مبلغی را هم به عنوان رضایت‌نامه پرداخت کند. موضوعی که باعث شده تا وی این پیشنهاد را رد کرده و مدعی شود وقتی در لیست کادر فنی قرار ندارد و از سوی گل محمدی در فهرست خروج قرار گرفته، دلیلی برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌ وجود ندارد.

در خبرها آمده بود که سیامک نعمتی در این جلسه اعلام کرده با توجه به علاقه به این باشگاه و احترام به هواداران، مشکلی بابت بخشیدن طلب یک و نیم میلیاردی‌اش ندارد اما مسئله درخواست پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌ ۴ میلیاردی با مخالفت او همراه شده است. این پافشاری از سوی باشگاه پرسپولیس در نهایت تا این لحظه منتهی به این شده که نعمتی با رد آن، مدعی شده تصمیمی برای جدایی نخواهد داشت و علی‌رغم عدم نیاز یحیی گل محمدی، به کار در این تیم ادامه خواهد داد.

نعمتی می داند که قادر است بماند، جایی نرود و تمام پول قراردادش تا پایان فصل را از باشگاه پرسپولیس بگیرد و بر همین اساس حاضر نیست ۴ میلیارد تومان پول رضایتنامه بدهد. اما شاید برای خیلی ها این پرسش به وجود آمده باشد که ماجرا چیست؟ چرا باشگاه پرسپولیس با وجود آن که سرمربی این تیم، سیامک نعمتی را در لیست مازاد قرار داده باز هم اصرار به دریافت ۴ میلیارد تومان پول رضایتنامه دارد؟

در همین ارتباط یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که دلیل این پافشاری عجیب این باشگاه به مذاکرات اخیر سیامک نعمتی با یک تیم متمول لیگ برتری بر می گردد. ظاهرا سیامک نعمتی و مدیر برنامه هایش در این مذاکره از باشگاه مورد نظر درخواست ۴ میلیارد تومان برای رضایتنامه اش از باشگاه پرسپولیس داشته است! خبر این درخواست ۴ میلیارد تومانی سیامک نعمتی به گوش رضا درویش و دوستانش رسیده و به این خاطر، باشگاه پرسپولیس اصرار دارد این مبلغ که قرار است به اسم پرسپولیس به بازیکن مازاد یحیی گل محمدی پرداخت شود به خود باشگاه برسد!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار