۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

فوری؛ بازگشت لیوژنر استقلالی به این تیم قوت گرفت+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ بازگشت لیوژنر استقلالی به این تیم قوت گرفت+جزئیات. به تازگی سایت «Het Laatste Nieuws» نوشته که حسین‌زاده به‌ خاطر دقایق کمی که برای بازی کردن پیدا می‌کند، با شرایط دشواری روبروست. باشگاه قبلی...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ بازگشت لیوژنر استقلالی به این تیم قوت گرفت+جزئیات. به تازگی سایت «Het Laatste Nieuws» نوشته که حسین‌زاده به‌ خاطر دقایق کمی که برای بازی کردن پیدا می‌کند، با شرایط دشواری روبروست. باشگاه قبلی او یعنی استقلال ایران و نیز الاتحاد کلبای امارات در حال بررسی وضعیت حسین‌زاده هستند تا این بازیکن را به‌ صورت قرضی به خدمت بگیرند.

در همین راستا شنیدیم علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به رغم مشکلات مالی این باشگاه به دنبال راهی برای نجات پدیده فصل گذشته لیگ برتر از لیگ بلژیک است اما این نقل و انتقال بسیار سخت است.

حسین زاده یکی از ستاره های تأثیرگذار استقلال در فصل گذشته بود که نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت اما  پس از پایان لیگ بیست و دوم به شارلوآ بلژیک پیوست اما نتوانست آنچنان که باید و شاید در این تیم انتظارات را برآورده کند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار