۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

فرهاد مجیدی شاه ماهی ایرانی را روی هوا زد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش سه؛  فرهاد مجیدی یکی از اصلی‌ترین اهداف خود برای تقویت اتحاد کلباء در نقل و انتقالات زمستانی را برای جذب علی قلی‌زاده گذاشته است؛ بازیکنی که نمایش خوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ با پیراهن تی...

نقل و انتقالات استقلال | بمب نقل و انتقالاتی استقلال با 5 فوق ستاره محبوب فرهاد مجیدی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش سه؛  فرهاد مجیدی یکی از اصلی‌ترین اهداف خود برای تقویت اتحاد کلباء در نقل و انتقالات زمستانی را برای جذب علی قلی‌زاده گذاشته است؛ بازیکنی که نمایش خوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ با پیراهن تیم ملی ایران داشت، ولی پس از آن نتوانست در ترکیب شارلروا بلژیک درخشش مورد انتظار را داشته باشد.

علی قلی‌زاده که پنجمین سال متوالی حضورش در شارلروا بلژیک را سپری می‌کند، در ۲۰ مسابقه این فصل که حضور ثابت یا تعویضی در رقابت‌های ژوپیر لیگ داشته و یک بازی که در جام حذفی بلژیک انجام داده، جمعا توانسته یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد که این آمار برای او غیرقابل انتظار است.

نمایش قلی‌زاده در ترکیب این فصل شارلروا کاری کرد تا او به مرور زمان جایگاهش در ترکیب این تیم را از دست بدهد و پس از اینکه دو هفته قبل مقابل سرکل بروژ در شروع نیمه دوم تعویض شد، در دیدار اخیرشان هم فقط ۱۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کند و عملکردش هم مورد انتظار سرمربی تیمش نبوده است.

قلی‌زاده در نخستین بازی فصل ۲۳-۲۰۲۲ که مقابل یوپن حضور تعویضی در زمین داشت، موفق به گلزنی شد و در دیدار هفته هشتم هم برابر لوون یک پاس گل داد و غیر از آن در سایر بازی‌ها نتوانست این دو کار را انجام دهد تا همین عملکرد او را از ترکیب دور کند و حالا هم بحث جدایی‌اش را از باشگاهی بلژیکی به وجود بیاورد.

این ستاره ایرانی پس از اینکه در دیدار تیم ملی مقابل انگلیس در جام جهانی به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و یک پاس گل داد، برابر ولز و آمریکا در ترکیب قرار گرفت و در شروع دوباره ژوپیر لیگ بلژیک هم در دو دیدار حضور ثابت داشت و در دو مسابقه تعویضی وارد بازی شد که دیگر در هیچ‌کدام گلزنی نکرد یا پاس گل نداد.

نمایش قلی‌زاده در دیدار دو هفته قبل برابر سرکل بروژ کاری کرد تا او در ابتدای نیمه دوم جای خود را به امیرحسین حسین‌زاده بدهد و هفته گذشته نیز برابر خنت از دقیقه ۷۵ در ترکیب قرار بگیرد، اما شرایط فنی او طوری بوده که بنابر ادعای تمام رسانه‌های بلژیکی، سرمربی شارلروا از او رضایت نداشته و از فهرست دیدار با کلوب بروژ خط زده است.

تیم فوتبال شارلروا از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته بیست و دوم ژوپیرلیگ بلژِک را مقابل کلوب بروژ رده چهارمی برگزار می‌کند که علی قلی‌زاده بنابر تصمیم سرمربی این تیم برای نخستین بار در فصل جاری در فهرست قرار نگرفته، ولی نام امیرحسین حسین‌زاده در لیست دیده می‌شود.

رسانه‌های بلژیکی علت خط خوردن قلی‌زاده از فهرست این مسابقه را نارضایتی سرمربی شارلروا از عملکرد این بازیکن ایرانی عنوان کردند و تاکید داشتند قصد داشته او را تنبیه کند، اما غیر از این مسئله، باید اشاره کرد که چنین شرایطی برای ملی‌پوش ایرانی شارلروا، شایعه انتقال او به اتحاد کلباء را جدی‌تر هم می‌کند و بعید نیست به یکباره او سر از امارات دربیاورد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار