۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

گردشگری

فرمول فراگامو/ پشت پرتره راه اندازی هتل مجلل میلانو

هتل Portrait Milano متعلق به خانواده فراگامو، پایتخت مد ایتالیا را غرق در طوفان کرده است. این کار را از طریق فلسفه "انحصار فراگیر"، غذای معروف ماکارونی بیانکو و برخی رویدادهای پر ستاره انجام داد. ناپل، ونیز یا پالرمو بعدی است؟

هتل رونالدو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،هتل Portrait Milano متعلق به خانواده فراگامو، پایتخت مد ایتالیا را غرق در طوفان کرده است. این کار را از طریق فلسفه “انحصار فراگیر”، غذای معروف ماکارونی بیانکو و برخی رویدادهای پر ستاره انجام داد. ناپل، ونیز یا پالرمو بعدی است؟برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

Portrait Milano

یک مطالعه موردی در مورد نحوه قرار دادن یک هتل لوکس جدید بر روی نقشه است. این ملک ۷۳ اتاقه در دسامبر ۲۰۲۲ در منطقه مد میلان افتتاح شد. این بخشی از مجموعه لونگارنو است – مجموعه‌ای از هتل‌های بوتیک که تنها متعلق به خانواده پشت خانه مد Ferragamo است.والریانو آنتونیوولی، مدیرعامل مجموعه لونگارنو، گفت: «ما به مرکز منطقه مد شهر تبدیل شده‌ایم.به گفته آنتونیویلی، تنها پس از ۱۶ ماه، Portrait Milano اکنون دومین درآمد بالاتر از هر اتاق در دسترس را در میان هتل های لوکس میلان ایجاد می کند. (STR، سرویس محک داده‌ها، ارقام هتل‌های منفرد را به صورت عمومی فاش نمی‌کند.)در حالی که هر افتتاحیه هتل منحصر به فرد است، داستان Portrait Milano عوامل کلیدی را پیشنهاد می کند که همه سرمایه گذاران باید در تلاش برای ایجاد هتل های لوکس جدید در بازارهای کلیدی در نظر بگیرند.

هتل رونالدو

فرمول فراگامو/ پشت پرتره راه اندازی هتل مجلل میلانو

با جامعه ارتباط برقرار کنید

اگر بتوانید به عنوان توسعه‌دهنده هتل یک مورد متقاعدکننده ایجاد کنید که پروژه شما به جای اینکه از آن کم کند، جامعه را ارتقاء می‌دهد، دریافت پشتیبانی نظارتی آسان‌تر است. به علاوه، بسیاری از مسافران لوکس به دنبال هتل هایی هستند که حس مکان را به شما القا کنند.پرتره میلانو در جایی که زمانی قدیمی‌ترین مدرسه علمیه اروپا بود ایجاد شد. کلیسای کاتولیک چند دهه پیش این بنا را تخلیه کرد. به آن Piazza del Quadrilatero، یک فضای عمومی ۳۲۰۰۰ فوت مربعی است که توسط ستون‌ها احاطه شده است.رقابتی برای حراج این ملک با ۱۷ فینالیست از جمله برخی از اپراتورهای مشهور هتل در جهان برگزار شد.آنتونیولی گفت: «به دو دلیل بدون ارائه بزرگترین پیشنهاد مالی برنده شدیم. “شماره یک به این دلیل است که مفهوم ما بر “انحصار فراگیر” متمرکز بود. ما هرگز مانعی در ورودی میدان قرار ندادیم. برای همه باز است که برخلاف روند شهرهاست.»

رویدادها به استحکام بخشیدن به یک هتل بلند کمک می کنند
پرتره میلانو نیز با برگزاری مجموعه ای از رویدادها سر و صدا شد.چند نکته برجسته، همکاری فارل ویلیامز با Moncler بود که به‌عنوان یک نمایش مد، یک مهمانی ساعت‌های فرمول یک، و نمایشگاه Max Mara از پارچه‌ها و اشیاء مبهم با مضمون روی طلسم خرس عروسکی آن به نمایش درآمد که «ده‌ها هزار بازدیدکننده» را به خود جلب کرد.این هتل همچنین میزبان راه اندازی مجموعه مد Ferragamo برای سال بود و میزبان رویدادهایی در هفته مد میلان بود.

نه یک گسترش نام تجاری آشکار

جالب اینجاست که خانواده فراگامو اقلام مارک دار خود را در هتل میلان خود به شکلی که مثلاً بولگاری و آرمانی در هتل های میلان خود انجام می دهند، در جلو و مرکز قرار نداده اند.آنتونیولی گفت: «برای موفقیت در مد، باید دائماً کمد لباس خود را به روز کنید، در حالی که در یک هتل، از نظر عملیاتی باید پرده ها را به مدت ۲۰ سال نگه دارید. «این دو با هم ترکیب نمی شوند. شاید اگر نام تجاری شما به یک برند مبلمان تبدیل شده است، شاید راحت‌تر باشد که هتل‌ها را به یک برند تبدیل کنید.راه های دیگری وجود دارد که در آن هتل ها و مد، همبازی خوبی نیستند.او گفت: «من دو کت و شلوار را به عنوان خسارت جانبی در حین بازدید از محل ساخت و ساز Portrait Milano تخریب کردم.

هتل های پرتره کجاست؟

مجموعه Lungarno برندهای هتل های پرتره خود را یک برند شهری و مرکزی می داند. این شرکت در حال بررسی گزینه های زیادی در ایتالیا است.آنتونیولی گفت: «ونیز از نظر اولویت و سختی بالاترین رتبه را دارد. اما بازار به چند دلیل دشوار است.او گفت: “ناپولی یک شهر فرهنگی مهم است و اکنون قطارهای سریع السیر به خوبی از آن استفاده می کنند و خانواده فراگامو از ناپل هستند.”او گفت: پالرمو نیز مورد توجه است.مجموعه لونگارنو همچنین در حال بررسی ایده افتتاح استراحتگاه در دریاچه کومو و ساحل آمالفی است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط